GAMBAR GADIS MAKAN SERBUK PENCUCI

8.2.11 Suria Lekatlekit 8 Comments

Seorang gadis berusia 19 tahun menghidap penyakit ganjil kerana dia suka makan serbuk pencuci dan sabun, akan memakan lima ketul sabun dan serbuk pencuci pada setiap minggu. Dia menjadi penagih sabun dan serbuk pencuci selepas dia berpisah dengan kekasihnya hanya kerana mereka belajar di kolej yang berlainan.


Wah.. Berbuih mulut kalau camtu. Bila cakap jer keluar belon. Tak merosakkan organ dalaman badan dia ker?? Selalunya orang nak bunuh diri jer makan benda - benda camtu.. Tapi takde pulak dia mati or sakit. Pelik kan?? Apapun kalau korang berminat nak baca kisah minah ni sila clik : Gadis jadi penagih sabun, serbuk pencuci

8 comments:

  1. err... keluar pun agaknye mcm sabun, berbuih2 muahahaaaa

    ReplyDelete
  2. hahahaha. . psl lelaki jer un. . STUPID betul la. .haha

    ReplyDelete
  3. mesti kalo sendawa blh keluar byak buih ni.. heheheh..

    ada gak mcm ni ..

    ReplyDelete
  4. ish .
    ada jugak ke penyakit cenggitu ?
    memang parah ni .

    ReplyDelete
  5. die ni superhero agaknye... Miss Bubble...

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!