GAMBAR MISTERI KUBUR MENANGIS

23.2.11 Suria Lekatlekit 16 Comments

Dah ala - al seekers lak Sang Lekit kupas kupis entri misteri ni, kan?? apa yang misteri sangat tu?? Ni nak cerita la..

Kubur itu yang menempatkan jenazah seorang remaja perempuan yang berusia 15 tahun itu menjadi tumpuan orang ramai sejak pagi semalam.Penduduk di Prumpung, Jatinegara, Jakarta Timur mengerumuni sebuah kubur yang dikatakan mengeluarkan suara seperti orang menangis. Remaja berkenaan meninggal dunia pada 18 Februari lalu kerana sejenis penyakit. Menurut seorang jirannya, dia turut mendengar cerita bahawa Desi didapati masih hidup semasa solat jenazah.

 Kita sendiri pun tak tahu apa sebenarnya yang berlaku dalam kubur tu. Kesahihan dari suara tangisan tu pun takde saksi dapat membuktikan. Jiran beliau yang di interview pun cakap dia dengar orang cerita je bukan dia sendiri yang dengar suara tangisan tu. Apapun hanya Allah sahaja yang tahu. Sama - sama la kita doakan rohnya tenang di alam sana.

KUBUR Desi Tri menjadi tumpuan ramai di Prumpung, Jatinegara, Jakarta Timur semalam.

Rujukan (kosmo) : Misteri suara tangisan dari dalam kubur

16 comments:

  1. Ntah2 budak tue belum mati lagi kot...tue yang menangis minta tolong.....

    ReplyDelete
  2. balasan kot. ya Allah mintak mintak juah kan lah dari azab kat kubur amin.

    ReplyDelete
  3. smoga jd pengajaran kpd manusia yg hidup..balasan Allah itu dahsyat..wallahu'alam..smoga rohnya tenang~

    ReplyDelete
  4. ada2 kejadian d bawah itu kehendak d atas.

    "semoga ditempatkan tempat2 yg mulia disisi-Nya"

    ^^nyit2

    ReplyDelete
  5. boleh dgr ke suara 7kaki dalam? sedangkan org bercakap sebelah dinding pun sayup2 kite dgr..

    ReplyDelete
  6. macam2 sekarang ni kan. dunia hujung zaman

    ReplyDelete
  7. hmm...ade ke kubo camtu..?/

    ade tag utk kamu..

    http://shiemacma.blogspot.com/2011/02/edit-photo-contest.html

    ReplyDelete
  8. Wallahualam... Semuanya adalah ketentuan Allah. Semoga rohnya di tempatkan ditempat2 orang yang beriman. saya singgah nak jadi kawan awak. kalau ada masa singgahlah ke blog saya. Keep in touch :). Sharing is caring.

    ReplyDelete
  9. Wallahualam... Semuanya adalah ketentuan Allah. Semoga rohnya di tempatkan ditempat2 orang yang beriman. saya singgah nak jadi kawan awak. kalau ada masa singgahlah ke blog saya. Keep in touch :). Sharing is caring.

    ReplyDelete
  10. cik lekit... jom join segmen ni..
    http://hitamitumisteri.blogspot.com/2011/02/blog-hitam.html#axzz1EeyQGVLm

    ReplyDelete
  11. semenjak dua menjak ni macam2 citer aneh datang dari tanah seberang ye..
    pelik2 sungguh..
    wallahualam..
    mngkin iktibar bg kita yg masih hidup..

    ReplyDelete
  12. kat indonesia ni mmg mcm2 kisah pelik2 ni kan.. dulu ada satu cerita budak setahun lahirkan baby kembar..

    ReplyDelete
  13. baca pon dah meremang bulu roma...

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!