KERANI BANK CURI SELUAR DALAM

23.2.11 Suria Lekatlekit 6 Comments

Ni la dikatakan pakai baju tak ukur badan sendiri. Dah tau tak mampu nak pakai barang branded, tak payah la sampai sanggup mencuri. Alkisahnya..

Seorang kerani bank berusia 29 tahun ni sanggup mencuri & bergelut dengan pengawal keselamatan hanya kerana nak pakai seluar dalam mahal berjenama. Ha.. Kau! Kalau dah mampu pakai scarlet jer.. pakai je. Janji halal dari kau mencuri, kan?? Ko pakai seluar dalam mahal pun ko nak tunjuk kat sapa? Ko nak jadi macam superman ker?? pakai spender kat luar??

* Teringat pula sang Lekit kenangan semusim lalu.. Jenis kawan kawan yang suka curi seluar dalam ni. Sampai pelik jadinya. Tapi kalau orang dah biasa mencuri ni.. Tak boleh nak buat apa. Dimana & kemana saja dia macam ketagih je nak mencuri even benda - benda yang tak di perlukan pun.

Rujukan (Harian Metro) : Dicekup curi seluar dalam

6 comments:

  1. kadang2 memang ada yang mampu , orang mencuri ni macam dah jadik tabiat pulak nak mencuri .

    mintak di jauhkan dari orang cenggini .

    ReplyDelete
  2. penah de jiran sebelah uma mase kt kampus dulu (student gak). prangai curik seluar baju dalam bagai. x phm x phm -_-

    ReplyDelete
  3. mencuri ni satu ketagihan dah buat sekali nak lagi dan lagi walaupun sebenarnya dia mampu beli...

    ReplyDelete
  4. wow..
    hensem tak kerani tu?
    haha..
    mmalukan je, klau mcuri benda branded lain blh than la jugak.. jam ke.. barang kemas ke..
    ni seluar dalam je?
    nk sebut pun malu aihhh..

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!