KHIDMAT SEKS PADA PENOREH GETAH SANGAP

26.2.11 Suria Lekatlekit 12 Comments

Mentang - mentang la harga getah melambung tinggi, maka dengan itu pelacur seberang ni ambil kesempatan la. Takpe la bang bau getah pun harum kalau berduit, ye tak?? Alkisahnya...

Seorang pelacur dari seberang yang di kenali sebagai Nina montok sanggup ni menjadikan stor usang di tengah kebun getah sebagai bilik untuk menjalankan aktiviti melacur bersama penoreh2 yang sanggap. Pompuan ni di katakan menghantar sms secara rawak kepada penoreh - penoreh tentang khidmat seks yang di tawarkan. Pakej yang di tawarkan katanya semurah RM50. Murah ker?? Murah la kot.. bagi mereka - mereka yang ketagih seks ni. Sanggup berbaris panjang menunggu giliran untuk melakukan seks dengan pompuan tu sambil di beri tayangan percuma menyaksikan aksi seks pompuan tu bersama pelanggan lain. Lepas sorang - sorang.. Yang dok tunggu giliran tu tak rasa jijik ker??

Malangnya aktiviti tu dapat di hidu pihak berkuasa setelah menjalankan aktiviti keji itu sejak beberapa hari lalu. Masa serbuan di buat ada dua orang warga tempatan yang berusia 42 & 51 tahun yang selebihnya warga asing yang berusia kira - kira 22 hingga 40 tahun. Aduhai pakcik - pakcik...  pun terjebak yer.

Macam - macam aktiviti tak bermoral warga asing buat kat negara ni. Dah orang bagi peluang cari rezeki tak reti ke kau nak cari rezeki elok - elok. Tu kes melacur.. yang kes - kes caras laki orang, kikis sampai papa kedana tak kira lagi berapa banyak. Kat indon dah berlaki.. kat Malaysia pun berlaki lagi. Dahsyat2 mereka - mereka ni.

Rujukan (harian metro) : Beratur panjang dalam kebun

12 comments:

  1. tuhan dah bagi rezeki tu, dia boleh pulak berlaku zalim dgn tuhan.. nk tambah dosa lg..

    jom join bloglist meuz

    ReplyDelete
  2. ade jugak org camni kn..dh la penoreh mostly malay..kalau india tu xpela..bukn islm..huhuhu..sedih zaman skang ni

    ReplyDelete
  3. HHhhuuuuiiiiiihhhh sampai beratur panjang.. siap tengok lagi.. geli geli... :(

    ReplyDelete
  4. gile la..pakcik2 ni.nauzubillah mintak jauhkan benda2 mcm ni

    ReplyDelete
  5. ish2. smpai mcm tu skali. pmpuan tu pun x senonoh btul. x letey ke smpai ramai mcm tu die nk layan. huhu

    ReplyDelete
  6. macamana nak didik anak bangsa yang terdidik kalau akarnya melentik ke arah yang menyesatkan..haru biru betul...

    ReplyDelete
  7. adui org tua pun terjebak mcm mana nk didik ank2 nih

    ReplyDelete
  8. macam2 skrang ni boleh berlaku... harap2 nnti kat mana pun kita, jangan la terjebak dengan benda2 macam tu.....

    ReplyDelete
  9. selamat mak amiey peneroka perempuan yg upah indon je...

    jangan lah ada gigolo goda mak =.="

    ReplyDelete
  10. tedesak sgt kot. anggap je la sipolan tu ade anak pat belas kt kpg nun hingge tepakse melacurkan diri. ish2 -_-

    ReplyDelete
  11. apalah?? kenapakah?? mengapakah?? yg si indon tu satu hal..yg baghal tu belh plak kat tpt cari rezeki buat cenggitu..sok² tuhan turunkan bala kat kebun getah tuh baru tau..

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!