KISAH BENAR CINTA ANTARA PENGKID & PONDAN.. SONGSANG YANG TAK SONGSANG

2.2.11 Suria Lekatlekit 15 Comments

Pasangan paling pelik.. Seorang wanita yang menukar jantina kepada lelaki bertemu pasangannya seorang lelaki yang menukar jantina kepada perempuan jatuh cinta selepas kedua - duanya membuat pembedahan menukar jantina.

Camna tu?? Nak kata songsang.. Asalnya tak songsang sebab lelaki & perempuan berpasangan tapi jadi songsang juga la selepas masing - masing menukar watak. Aduhai pening! Macam - macam berlaku dunia akhir zaman ni kan?? Alkisahnya..

Pasangan songsang Yang tak songsang

Dominik Sejda, 45, atau nama asalnya Ilona Tomeckova, dilahirkan sebagai wanita pernah menjalani pembedahan menukar jantina untuk menjadi lelaki dan dia kini hidup bersama dengan seorang lelaki yang telah menukar jantina menjadi perempuan, Andrea Kajzarova, 32.
Sejda memainkan peranan sebagai lelaki manakala Andrea merupakan wanita dalam hubungan tersebut.

Untuk berita sepenuhnya sila clik :  Pasangan paling pelik di dunia

15 comments:

  1. huh macam -macam la.. macam mana diaorang.....erk..

    ReplyDelete
  2. macam-macam betul dorg ni... Pelik la nak tengok tiba-tiba plak si suami tu yang mengandungkan anak dorang.. hahaha

    ReplyDelete
  3. ade gak pasangan mcm ni dunia realiti... selalu buat lawak je ade kapel mcm nih...

    ReplyDelete
  4. uishhh..awat macam ngeri sangat tuh.. dunia skang dah macam-macam bolerh berlaku. kadang-kadang tak pernah terfikir boleh jadi pun memang boleh terjadi.. duniawi la kan..haha

    meh singgah bagi pendapat kat blog syafiq.. http://tamaoserizawa.blogspot.com/2011/02/cinta-buat-kita-berubah.html

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. aku bc 36 bijik buke fixi dlm ms 2 bulan

      Delete
  6. aiyo...cm ni baek tak pyh tukar jantina je..membazir duit je an..huhhhuhuhhu

    ReplyDelete
  7. tp ada jugak pengkid kapel ngn pondan...xheran sgtla...sbb kwn i pun ada mcm tu..kwn i pondan..tp dia kapel ngn pengkid..pastu pengkid tu sebijik cam laki beb...1st time i tgk ingtkan lelaki..rupa2nya pengkid...tp tula dunia skg..mcm2 kan??

    ReplyDelete
  8. adoyaii.. mesti diorang menyesal tukar jantina.. duit habis sakit pun sakit haha

    ReplyDelete
  9. Hahaha..pelik tu. Tapi kira oraitla dorg couple 2..jumpa yg dh sama2 tukar jantina so dorg akan boleh lebih memahami satu sama lain..hehe

    ReplyDelete
  10. Zaman sekarang ni perempan sibuk nak jadi lelaki ,lelaki lak sibuk nak jadi perempuan...tak tau la..

    ReplyDelete
  11. pernah ada mcm ni masa baca artikel pasal lelaki mengandung tu.... tapi lelaki tu sebenarnya perempuan yang jadi lelaki.

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!