NASHA AZIZ CEDERA & KERUGIAN RM40K DI SAMUN

11.2.11 Suria Lekatlekit 7 Comments

Model dan pelakon terkenal, Nasha Aziz mengalami detik cemas apabila dia disamun dua lelaki bermotosikal di persimpangan lampu isyarat di Jalan Persiaran Ampang Hilir di sini kelmarin.
Dalam kejadian pukul 3.23 petang itu, artis berbadan tinggi lampai berusia 40 tahun itu kerugian sebanyak RM40,000 apabila wang tunai termasuk barang berharga miliknya dilarikan penjenayah dipercayai warga Indonesia.

Google search
Kegiatan samun & rompak yang di lakukan warga asing kat negara kita ni buat Malaysia jadi terancam terutama golongan wanita. Dah orang bagi peluang cari rezeki kat tempat orang tapi jenis tak tak reti kenang budi ni susah la nak cakap. Sebab tu la negara dorang tak maju, kan??

Apapun jenayah sekarang memang sukar di jangka. Kadang - kadang kita dah ambil langkah keselamatan pun masih tak dapat elak. So, kena more carefull.

Rujukan (kosmo) : Nasha cedera dalam kes rompakan

7 comments:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!