SELAMAT PENGANTIN BARU SITI SARAH RAISUDDIN & SHUIB SEPAH

20.2.11 Suria Lekatlekit 26 Comments

Tahniah buat penyanyi Siti Sarah dan Shuib Sepah yang akan bernikah pada 26 Februari, Sabtu depan di Bangsar. 

Akhirnya Jejaka melayu juga yang bakal bertakhta di hati Siti Sarah Raisuddin setelah putus tunang dengan Mat Saleh, kan?? Apapun dah tertulis jodoh Siti Sarah bukan dengan omputih.. Apapun moga majlis itu berjalan lancar & sempurna seperti yang di rancang & rumahtangga mereka kekal bahagia hingga ke akhir hayat. Amin..

 Op's bukan nikah dengan yang ni ok! Yang ni dah reject tapi..

Ini dia bakal pengantin baru.. Sarah & shuib
Hasil Carian Google

Rujukan : Kosmo

26 comments:

  1. Dengan jejaka melayu jugak akhirnya.. ^^

    ReplyDelete
  2. lah!!! si geng sepah rupanya..patut cam kenal!!! ahhahha

    ReplyDelete
  3. huhuh...Yana ingat Yana la pasangannye 1hari nanti....
    -_-

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah...menjd jugak akhirnya...hope bahagia ke akhir hayat..

    ReplyDelete
  5. shuib?kumpulan sepah..dah dengar baru tau je ni...

    ReplyDelete
  6. Salam2! Org kuning ckp, I follow u ye?

    Sekian..

    ReplyDelete
  7. alhmdllh nikah juga akhirnye..

    ReplyDelete
  8. Melayu jugak jadi pilihan.. hehe.. Melayu terbaik..

    Jom baca..
    Sumbat Selagi Boleh

    ReplyDelete
  9. mudah2an bekekalan lah mereka yer.. hehe..


    jom join contest yad'z jom...

    ReplyDelete
  10. S dan S

    so sweet..hehe
    suke tgk shuib,,klakar..

    hohoho

    ReplyDelete
  11. bertemu jodoh dengan jejaka melayu rupa nya sarah ni .

    eh, nama dia sarah raisuddin .
    nama saya sarah mohamad . nak dekat2 sama dah tuu . hihi

    ReplyDelete
  12. bertemu jodoh dengan jejaka melayu rupa nya sarah ni .

    eh, nama dia sarah raisuddin .
    nama saya sarah mohamad . nak dekat2 sama dah tuu . hihi

    ReplyDelete
  13. alhamdulillah...semoga dipermudahkan segalanya...dan semoga bahagia dunia dan akhirat

    ReplyDelete
  14. hai saye da join awak :) http://tayarpancit.blogspot.com/2011/02/segmen-saya-seorang-blogger-yang-aktif.html

    ReplyDelete
  15. biarlah ngan yg sama bangsa dan agama.. senang skit.. kn?? ^_^

    ReplyDelete
  16. moga panjang jodoh mereka ini. bukan direject lgi.

    ReplyDelete
  17. pusing2 akhirnya org yg makan belacan gak jodohnya....

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!