SIAPA ARTIS MUSLIM YANG MAKAN DAGING BABI??

11.2.11 Suria Lekatlekit 9 Comments

Dok jenjalan semak berita hari ni kat HM terjumpa satu artikel di ruangan sosehsoseh ni pasal seorang artis lelaki kacak yang makan daging babi semasa pengambaraan di luar negara.

Apa yang lebih tak bestnya artis tu di katakan dengan selamba makan & mengaku memakan daging babi itu depan para2 kru produksi tanpa rasa malu atau bersalah. Wah!! Memang kerek betul.. Dah darurat sangat ker sampai makan daging babi tu cik abang Ooi.. Siap dia mengaku sedap lagi

Menurut penulis tu artis ni tak buat lawak sebab dia bukan jenis yang suka melawak.. serius manjang orangnya. Dah tu orangnya jenis berlagak & susah nak senyum. Huhuhuhu....

Siapa artis tu Sang Lekit pun tak pasti. Nak lebih hint korang sendiri baca kat SINI. ok

Rujukan (Harian Metro)

9 comments:

  1. alaa da bace hint pn xtaw gak sapekah artis tu. sape ek.. sapeeee

    ReplyDelete
  2. dia suka nak wat macam mana...
    TEPUK DADA TANYA IMAN....

    ReplyDelete
  3. aiyoo artis mlysia mang cen tu ke..eshhh

    ReplyDelete
  4. salam kenal ye...

    org macam-macam...bila ckp macam tu seperti kebanggaan pulak bila berbuat dosa...

    ReplyDelete
  5. huhuhu

    sape la pelakon hensem tu ek..??
    nak belasah sikit muke dia !

    ReplyDelete
  6. dah xde makanan halal la tuh..buang tebiat betol!

    ReplyDelete
  7. apa kata kita tanya penulis sohseh tu supaya bagi bukti2.. kekeke.. jgn main tulis dan tuduh sebarang dah ler..

    apapun, kalau betul, hmmm.. mmg dah buang tabiat dah artis tu..

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!