Apabila alat sulit lelaki menyentuh alat sulit wanita

12.6.11 Suria Lekatlekit 22 Comments

Antara kata-kata ustaz yang sangat berkesan dalam hati Aleena ialah: “Apabila alat sulit lelaki menyentuh alat sulit wanita secara haram, maka diharamkannya masuk syurga selagi dia tidak bertaubat.”Ketika jiwa sedang gementar itu Aleena terdengar ustaz itu berkata: “Jika alat sulit lelaki itu membenam dalam alat sulit wanita secara haram, maka tercabutlah semua amalannya…”

Hasil carian google. Sekadar hiasan

Kerana kata - kata itu seorang gadis liar yang gemar melakukan maksiat bersama teman lelakinya mendapat hidayah seterusnya bertaubat & insaf. Namun dia di uji lagi selepas bertaubat. Dia di rogol lelaki yang tidak di kenali sehingga menyebabkan dia hamil. Kini gadis tersebut di tempatkan di KEWAJA dan dia menerima segalanya sebagai Ujian Tuhan untuk menguji keimanannya.


Untuk artikel sepenuhnya sila clik : Rogol selepas taubat

22 comments:

  1. moga hidup ini sentiasa di dalam landasan-Nya......

    ReplyDelete
  2. Zina merupakan hobi budak2 zaman sekarang...astaghfirullah....citer kat orang plak tuuuuuu...

    ReplyDelete
  3. astaghfirullah hal azim.. semoga kita terhindar daripada kelakuan zina haram ini..

    ReplyDelete
  4. semoge kita tidak melakukan perkara2 mungkar & dilindungi yg maha ESA

    ReplyDelete
  5. semoga kita semua dilindungi-NYA

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah dia dah bertaubat..tp di uji lagi...semoga bdk pempuan tu tabah & tidak menyalahkan takdir..

    ReplyDelete
  7. Masyallah... jauhkan lah dari perkara begini

    ReplyDelete
  8. manusia akhir zaman..
    byk cabaran n dugaannya..
    semoga kita semua di lindungi Allah

    Jom Terjah Sini :)

    ReplyDelete
  9. Tercabut amalan?? Pergh... Mmg besar dosa dia.. Minta di jauhkan Allah la dr perkara cenggini..

    ReplyDelete
  10. apakah...kalau berkali kali tetap tak tobat,tak tahu lah..wallahualam la kan..semoga kita sentiasa dijaga kan..


    morning !

    ReplyDelete
  11. moga dijauhkan dr perkara ditegah olehnya

    ReplyDelete
  12. MINTA dijauhkan dgn semua ni...amin

    singgah sini pulak:
    ASB/ASN HARAM?

    ReplyDelete
  13. ya allah, lindungilah hambamu yg lemah ni. amin.

    ReplyDelete
  14. Semoga diri ini dipelihara daripada zina.Amin

    ReplyDelete
  15. semoga allah sentiasa melindungi hambanya yang lemah ini..amin..

    ReplyDelete
  16. sekarang ni susah nak jumpa couple yang tak buat perkara2 macam ni..mesti ada jugak yang ringan2 at least. e.g, berpegangan tangan di khalayak ramai tanpa segan silu. itu pun ringan2 jugak kan.

    ya allahhh..mintak la dijauhkan dari fitnah dunia ni..

    BILA ANGRY BIRDS BERTEMU BABI DI DUNIA NYATA

    ReplyDelete
  17. ya Allah.. taubatlah aku slalu.. krn blom tentu taubat skali diterima.. amin.. tq syg!

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!