DAGING BABI DALAM KASUT JEMAAH & PAGAR MASJID

8.6.11 Suria Lekatlekit 12 Comments

Seorang lelaki mabuk memasukkan daging babi dalam kasut jemaah masjid ketika mereka sedang bersolat & juga di gantung pada pagar masjid sebelum menjerit kearah masjid sambil berkata "Lain kali saya akan melakukan lebih teruk daripada ini. Orang terkutuk!"

 Hasil carian google. Sekadar hiasan

Bila di tangkap di beri alasan cuma bergurau. Dia yang mengaku bersalah kemudian meminta maaf pada jemaah masjid tersebut. Dari perbuatan beliau tu mahkamah menjatuhkan hukuman penjara tertangguh selama 6 bulan kerana beliau sudah meminta maaf.

Kejadian ni berlaku di masjid Al-Baseera di St Judes, Bristol (London) yang sering dikunjungi kira-kira 2,000 umat Islam keturunan Somalia.

Macam - macam orang kafir buat nak sakitkan hati Umat Islam kan?? Alasan bergurau memang tak logik & agak melampau.

Rujukan : Harian Metro

12 comments:

  1. memang melampau kot gurau camtuh..cam ngok ngek jeh

    ReplyDelete
  2. bubuh lah daging lembu ke.knp nk buh daging babi lak.hmm mcm2 lah.nk bergurau g masuk maharaja lawak la.

    ReplyDelete
  3. kalo daging masak kari bleh gak makan berjemaah lepas solat. ni daging vavi... vavi le beliau ni...

    seb baek bukan kat masjid kat atas... kalo taaaakkk...

    ReplyDelete
  4. Kat sana, walaupun cuba menjaga hati melalui toleransi antara satu sama lain, sentimen negatif terhadap Islam masih membara.

    ReplyDelete
  5. teruk betul kafirun ni nak menjatuhkan umat Islam.. sama samalah kita berdoa agar kita dilindunigi dari fitnah kaum kafir.. amin

    ReplyDelete
  6. bak kata org terengganu gurau bewOk napOk....

    ReplyDelete
  7. bodoh gile. dah takde keje lain agknye.

    ReplyDelete
  8. gurauan x boleh diterima akal!kafir jenis ni mmg dilaknat allah..kalau jadi kat mesia..x tau la nk kata apa..elok rejam sampai mati..senang!

    ReplyDelete
  9. seb bek x kena 'pang' atau rejam ngan org masjid...huh!

    ReplyDelete
  10. Hmph. Dah name pun kapir, kapir jugak. Bergurau konon. Cube klu jemaah tu t'potong jari dia pas2 ckp b'gurau, mau m'loncat2 ngamok. Bodo. Ni semua psl dendam 9/11 la ni.

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!