DI HEMPAP BATU NISAN KETIKA SEDANG MELAKUKAN SEKS DI TANAH PERKUBURAN

6.6.11 Suria Lekatlekit 13 Comments

Macam takde tempat lain dah nak buat seks. Macam tak sempat nak balik rumah atau check in mana mana hotel/ motel/ rumah tumpangan sampai sanggup buat benda tu kat kawasan perkuburan. Kan dah kena hempap dengan batu nisan.

Hasil carian google. Sekadar hiasan

Alkisahnya sepasang manusia ni pergi melawat kubur anggotan keluarga, mungkin dah sangap sangat dorang pun ambil keputusan untuk melakukan perkara itu di kawasan kubur. Malang tak berbau, mungkin terlalu agresif sangat kot sampai batu nisan pun boleh tercabut & menghempap teman wanita lelaki tersebut & mengakibatkan cedera. Nasib baik la tak parah.

Tak tahu apa sebab pasangan kekasih ni pilih kawasan kubur nak beromen, nak kata takut Jabatan Agama Islam cekup, dah terang2 dorang tu non-muslim & bukan kat Malaysia. Mungkin dorang ni mengamalkan ilmu pelik kot.. Entah la. Sekadar andaian Sang Lekit jer..

Rujukan : Harian Metro

13 comments:

  1. hai ada gak manusia mcm ni kan.nafsu dh mcm kuda.bukan dorg takut hantu.hantu takut dorg.

    ReplyDelete
  2. pelik2....ada jugak ekh..dah sangap la tu...

    btw jemput b/walking

    http://misscha-cecite.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. mcm citer dlm mastika dah nie..huhuhuuh

    ReplyDelete
  4. eee,. bodoh nye!! kot sangap pon jgn la smpai kat kubur.,

    ReplyDelete
  5. ada saje manusia yg pelik perangainya. tak pasal2 dah kena hempap batu~

    ReplyDelete
  6. dapat balasan tu..hantu yang jatuhkan batu nesan tu

    ReplyDelete
  7. cer tgk cte remember me . konfom best , haha .

    ReplyDelete
  8. macam macamlah kan manusia akhir zaman ni. astaghfirullahal'azim. tak sabar sabar dah nak lepaskan nafsu. btw, dah follow belog anda. jemputlah belogwalking kat sini ye http:/bluelollipopz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. gila betul la dorang ni..kan dah kena hempap ngan batu nesan..

    ReplyDelete
  10. salah parking depa tu...:))
    *pengajaran buat yang lain

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!