GAMBAR 7 BULAN MEMBOYOT

26.6.11 Suria Lekatlekit 17 Comments

Diam tak diam dah 7 bulan memboyot. Alhamdulillah semuanya agak baik & takde masalah2 serius selama membawa perut boyot ni selama 7 bulan. Cuma mula rasa ketidakselesaan bila berjalan, tidur & duduk. Perut makin besar.. Mungkin itu masalah2 biasa yang di hadapi ibu - ibu mengandung kot. Apapun baby dalam perut ni memang tak menyusahkan ibu dia. Baik sangat. Thanks yer baby..

Ada yang buat permintaan nak tengok macam la mummy kementot ni mengandung. Dah la katek, agaknya macam mana la dia usung perut boyot dia tu yer.. Dulu sebelum kawen macam - macam andaian & spekulasi orang buat pada sang lekit. Kononnya orang kecik ni susah nak mengandung. Tapi sang lekit percaya Tuhan menjadikan kita bersama kelebihan & kekurangan. Takde dalam Al-Quran mahupun kitab atau hadis yang cakap orang kecik ni tak boleh mengandung. Jadi sang lekit percaya pada kuasa Allah. Sekarang terbukti ibu kenit ni pun boleh mengandung macam ibu - ibu lain dengan izin Tuhan.

Walaupun sang lekit ni sebenarnya malu bila keluar orang pandang - pandang sang lekit yang kecik comot lepas tu mengandung. Rasa macam alien pula. Sedaya mungkin ni cari baju yang boleh sorokkan perut yang boyot tapi makin hari makin dah tak berjaya nak sembunyikan. Tapi bila ada orang - orang yang baik mulut yang bagi semangat cakap tak perlu malu tapi harus bangga. Tak semua orang berkahwin tu di beri peluang mengandung & di kurniakan zuriat. Kata - kata macam tu buat sang lekit sedikit berkeyakinan diri. Bukan malu sebab mengandung sebenarnya.. tapi lebih kepada tak selesa & rimas kalau terlalu jadi perhatian. Mula la nak bertukar kaler hijau. kekekekekeke

Atas permintaan 2 3 orang kawan yang nak tengok rupa mak buyung kementot dengan perutnya yang boyot jadi sang lekit snap la 2 3 keping gambar untuk tatapan si peminta tu. Lepas tengok ni jangan senyum2 sumbing yer.. Senyum2 kambing takpe. Ikhlas walau kambing. kekekekekeke




Sekian album comot terbaru dari sang lekit untuk usia boyot yang ke 7 bulan

17 comments:

  1. kelahiran baru ke?
    tahniah yep2...jdi uncle lar xlme lgi..ahaaa~~~

    ReplyDelete
  2. Alololo!! Comelnya!!!!! So seksi ;)

    ReplyDelete
  3. akak mana ada mcm alien lah.comeiiii je.ish2.hopefully akk sihat smpai melahirkan ye.take care.

    ReplyDelete
  4. Kena banyak kan baca Al Quran tu

    ReplyDelete
  5. alaaa.. tomei perott akkk.. bolatttt macam ade belon.. hhihihi... tak sbr tgk bby lak.... :P

    ReplyDelete
  6. muka tetap kurus dan slim kan...


    wahhh kiut.... hahahahahaha.. tapi kecewe sikit la :(

    takde pun gambar ko pakai legging harimau bintanggggg~~~~

    ReplyDelete
  7. comelnya awak ni.. cute aje walaupun mengandung.. tahniah.. jaga diri bebaik :)

    Jom baca ni :Eksklusif pertemuan pertama Jimmy Shanley dengan anaknya Zahrah Shanley..

    ReplyDelete
  8. Wow... miracle! Selalu tertanya2 camne rasanya org bawak baby dlm perut nie... geli ke? berat ke? senang ke? ringan ke?

    ReplyDelete
  9. waaa... membuyut kak lekit. tapi still maintain.. hehe

    lagi 2 bulan lagi..

    ReplyDelete
  10. semoga dipermudahkan kelahiran baby..
    InsyaAllah..
    t8 care :)

    ReplyDelete
  11. COMELNYE PEROT!!!

    teruja punye pasal..capslock terus..ehehe..


    semoga dipermudahkan semuanya saat kelahiran nnt..^_^

    ReplyDelete
  12. lor lebey kurang wife alkisah je.. due bulan 8/9, time posa/raya..

    tapi alkisah harap sangat baby alkisah kuar bulan ramadhan.. keke

    ReplyDelete
  13. alhamdulillah...7 bulan sudah..
    bby pun mmbesar ngan sihat..
    you look comei skali...
    jg dri n bby oke...

    ReplyDelete
  14. wahh.. suka suka. kenapa lah nisha baru 20 tahun? grr. tak sabar pulak. ngee~ moga sihat selalu yer. =)

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!