HASIL ZINA! AYAH KU, BAPA KEPADA ANAK - ANAK KU

20.6.11 Suria Lekatlekit 20 Comments

Edisi hari bapa yang amat menjengkelkan, keji, hina lagi janggal. Pada mulanya dialah Ayah tapi kini dia juga Ayah kepada anak, anak perempuannya. Pening kan?? Sepatutnya dia jadi Atuk, tapi.. Aduhai, dunia akhir zaman. Songsang jadinya. Apa kes? Jom kita kupas kupis & kopek dengan rakusnya..

Ni berkenaan kes seorang bapa tunggal (duda & pernah berkahwin 2 kali & kedua2nya bercerai) yang bersekedudukkan dengan anak perempuannya (Anak hasil hubungan dengan bekas isteri pertama) sehingga telah melahirkan 3 anak berusia 6, 5  dan 3 tahun. Mereka bersekedudukkan sejak 2004 sehingga ditahan kira-kira jam 1.30 pagi, semalam. Mahkamah menjatuhkan hukuman penjara setahun dan enam bulan serta denda RM2,500, terhadap tertuduh pertama (ayah) berusia 45 tahun dan tertuduh kedua berusia 25 tahun (anak) di denda RM2000 & Kedua-dua tertuduh juga dilarang tinggal serumah untuk selama-lamanya.

 Tengok dari gaya perempuan tu bertudung labuh jer.. Wah! Susah sekarang untuk menilai seseorang melalui imejnya, kan?

Macam mana dua beranak ni boleh bersekedudukkan macam suami isteri? Kalau kes anak kena rogol dengan ayah tu lain la cerita, ni macam bercinta & bernafsu dengan bapak/anak sendiri  dengan cara sukarela. Sekarang ni zuriat dari hasil hubungan haram dorang ni nak panggil apa kat si ayah tu? Ayah? Atuk? Ayahtok? ala - ala Tok.. pening la nak pikir. Dunia sekarang macam dah kenal sapa ayah, sapa anak, sapa ibu.. Bila berkaitan nafsu.

Rujukan : Harian Metro

20 comments:

  1. Nuzubillahiminzaliq... Dunia akhir zaman.. sangat sedih mendengar berita sebigini.. mudah-mudahan kita semua dijauhkan daripada terjebak dengan perkara sebegini..

    ReplyDelete
  2. dunia akhir zaman..orang dah tak kenal halal haram

    ReplyDelete
  3. Takutnya...dunia akhir zaman.

    ReplyDelete
  4. ya allah...
    takut pon ada.. geli pon ada.. mcm mana blh jd macam ni???

    ReplyDelete
  5. ish2....ap nk jadi dunia ini....da mau ke akhir zaman nih..huhuh

    ReplyDelete
  6. astaghfirullahal'azim..kejiii!!! ingt kes rogol tadi..sekali sukarela?? pehhh patut kena rejam dua² ni..mtk simpang dari keturunan mcm ni...hehh~ =.=

    ReplyDelete
  7. seram...manusia akhir zaman dah mula keluar...

    ReplyDelete
  8. ewwuuu,.ni sukarela ni,.budus la,.memalukan,.

    ReplyDelete
  9. seram nak baca..moga Allah melindungi kita semua AMIN..

    ReplyDelete
  10. Dunia akhir zaman dah xkenal dosa pahala..tp kan hukuman tu rasnya ringan untuk diowng kan??

    ReplyDelete
  11. Dunia akhir zaman.. cam 2 la... x lam lagi keluar la yg lagi pelik2.. ny yang didedahkan akhbar.. yg x didedahkan.. lagi banyak n pelik2..

    ReplyDelete
  12. ish3..cm nie pn boleh...mcm2 kn skrng nie..mintak dijauhkn dri kita dn kluarga kita kn....

    ReplyDelete
  13. incest...ngeri betul....kena senbur ngan incestiside bebanyak.....

    ReplyDelete
  14. ya, allah!!
    serious ke...?
    adui dui dui....
    nape lah leh jd mcm nie?

    ReplyDelete
  15. Uih macam macam boleh jadi kan.. Heran sungguh..

    Atok ayahtok?

    Ahahah pggil je aHhhhtok!

    ReplyDelete
  16. klau ank luar nikah..............ade pndapat kate bleh je nikah ngan anak sediri.........hehehe

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Ada bayaran di kenakan. Harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com