KALAU DAH 4 BINI PUN MASIH TAK CUKUP.. LAYANAN PELACUR KELAS PERTAMA PUN BELUM TENTU PUAS

18.6.11 Suria Lekatlekit 13 Comments

Kes seorang buruh yang di jatuhkan hukuman 18 tahun penjara & 3 sebatan atas kesalahan merogol anak jiran yang berusia 11 tahun. Walau dah ada 4 orang bini tapi tetap la terlibat dalam jenayah rogol. (Sila clik DISINI untuk membaca artikel tersebut)

Buruh 4 bini yang di jatuhkan hukuman kerana merogol kanak2 11 tahun

Kalau bini - bini dia bagi layanan ala - ala pelacur kelas pertama pun belum tentu orang macam ni puas & tak melakukan perbuatan terkutuk tu pada seorang kanak - kanak. Bukan sorang bini dia tapi 4.. pun macam tak cukup. Selera iblis sangat kan?? Jantan macam ni bini layan macam mana pun belum tentu dia setia. Tak guna la sertai kelab atau apa jenis persatuan pun, dia tetap bernafsu syaitan. Kalau kes macam ni nak salahkan isteri jugak ker? Kalau sorang bini tak dapat memuaskan suami mungkin dapat di terima akal tapi kalau dah 4, takkan empat2 pun ada penyakit lemah nafsu syahwat kot.

Bila jadi kes suami curang, suami makan luar, suami skandal dengan perempuan lain perempuan juga di salahkan. Katanya tak pandai jaga suami, layan suami. Bila dah jadi kes macam tu baru sibuk cari tips nak pikat hati suami. Kenyataan ni sang lekit terima dari pengomen perempuan juga. Seolah2 bila kes  - kes macam ni jadi, 90% salah perempuan jer.

Bila suami rogol anak dara orang siapa pula nak kita salahkan?? Nak - nak lagi rogol kanak - kanak bawah umur macam tu? Bini juga ke salah tak pandai layan suami. Abis budak perempuan tu pandai layan sangat ke sampai si jantan ni terpaksa rogol.

Wahai kaum wanita bergelar isteri, jangan tundung jari ke dahi kaum sendiri sahaja. Zaman sekarang ni semua manusia dah jadi pelik. Kalau jenis manusia yang tak reti rasa syukur & puas, ko layan la macam pelakon porno 5 bintang sekalipun tetap kesetiaan tergugat bila kat luar tengok perempuan dahi licin sikit. Pada sang suami jangan asyik guna alasan lapuk bini tak pandai layan bila nak curang. Korang cuba renung diri sendiri dulu, korang dah layan bini korang sebaik mungkin ker? Layanan bukan hanya atas katil jer tau!

13 comments:

  1. ni kalo ikut hukum islam, rejam sampai mati..pe'el macam khinzir....

    ReplyDelete
  2. Geram dengan perogol kanak2 ni..
    lepas tu cuma 3 sebatan..napa x bagi lebih sikit..bagi serik sikit..
    nauzubillah...

    ReplyDelete
  3. sabar2..saya baca entri ni pun terbakar abis..luah perasaan abis tu..lelaki tu memang jahat..tp lelaki disini baik..hehe

    ReplyDelete
  4. kalau ikut hukum org asli.. potong kote, goreng bagi dia makan balik... perangai celaka dia ni...

    ReplyDelete
  5. tindakan dia memg dalam kawalan setan tu pasal jadi camtu ank jiran pun nak jugak dia belasah....

    ReplyDelete
  6. rejam sampai mam sepatutnya, bukan penjara 18 tahun..

    ReplyDelete
  7. pedo..... kesian budak budak tuuuu

    ReplyDelete
  8. kasi potong!!!!

    http://aifaafiqah.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. semakin takut dgn manusia skrg ni...bila dah nafsu x boleh dikawal..allahuakbar...

    ReplyDelete
  10. dah sampai 4 pun kemaruk lagi ke... bodoh la..

    ReplyDelete
  11. Aifa suke bebeno bab nak memotong-motong nie. Haha!

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!