KEJAM !JEMUR ANJING KAT AMPAIAN

16.6.11 Suria Lekatlekit 15 Comments

Dengan alasan bosan si manusia ni tanpa sedar dah melakukan kekejaman terhadap haiwan. Sudah la di jemur anjing kat ampai macam pakaian.. di kepit pula anjing tu dengan penyepit baju. Cuba sepit kat badan dia macam dia sepit anjing tu, sakit tak?? Abis anjing tu tak sakit ker kau buat macam tu.


Seorang pemuda, bakal berdepan dakwaan melakukan kekejaman pada haiwan selepas dia menyidai seekor anak anjing pada penyidai pakaian kemudian merakamkan beberapa gambar anak anjing tersebut dan menyiarkan beberapa gambar haiwan itu yang disepit pada penyidai pakaian di laman Facebook.pemuda tersebut meminta maaf selepas pengguna-pengguna Facebook menyuarakan kemarahan mereka.

Tak tahu hati manusia jenis ni macam mana. Kalau takde rasa kasih & kasihan pada haiwan buat apa bela semata mata nak siksa makhluk tu. Kalaupun nak bergurau berpada pada la. Dah nama makhluk hidup & bernyawa ni mesti la ada rasa sakit.

Rujukan : Kosmo

15 comments:

  1. mamat ni psiko... kalau dibiar boleh jadi psikopat (hati kering bunuh org takde perasaan)

    ReplyDelete
  2. hahaha klaka tp kesian kat anjing tu

    ReplyDelete
  3. tak berhati perut!
    meh kita sidai dia plak biar dia rasa cemana kannnnn

    ReplyDelete
  4. inilah manusia berhati anjing !!! dia punn anjing jugak !! erghhhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  5. kenapa kejam sgt.sakit tau tak.mongok tol dorg ni.

    ReplyDelete
  6. anjing pun ade rasa sakit..makhluk allah jugak..
    gila ke hape laki ni..meh cma pulak yg sepit badan die guna binding clip ni meh..

    ReplyDelete
  7. kat mana tu? kalau kat negara kaper nun, anjing lagi dorang amek berat dari orang terutama orang islam.

    ReplyDelete
  8. baru terbaca kat metro pagi tai..

    macam2 benda yang manusia ni lakukan skrg...haissh...

    ReplyDelete
  9. gila betol buat macam tu...ingat haiwan takde perasaan ke..

    ReplyDelete
  10. tgk lama2 kelakar jugak..errr...

    gurauan terlampau ek..huhuhu

    ReplyDelete
  11. bukan main ketat & kuat lagi penyepit baju tu..

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!