KELAB TAAT SUAMI ADA KAITAN DENGAN AL-ARQAM?

12.6.11 Suria Lekatlekit 16 Comments

Sekarang ni kecoh pasal kes kelab taat suami selepas president kelab tersebut mengeluarkan pendapat supaya isteri melayan suami seperti `pelacur kelas pertama’ mendapat kecaman pelbagai pihak. Perlu wujudkan kelab macam ni yang hanya menekankan isu layanan atas katil jer..?? Dah tu umpamakan seorang isteri seperti pelacur tak kira la apa kelas sekalipun kalau dah nama pelacur tetap la pelacur, kan?? Jangan merendahkan martabat seorang isteri dengan pendapat macam tu.

Hasil carian google. Sekadar hiasan

Tentang isu tu mungkin ramai yang dah tahu.. Tapi sekarang ni polis tengah menyiasat kelab tersebut yang di katakan mampu menjejaskan keselematan negara.Yang paling mengejutkan kelab tersebut di syaki ada kaitan dengan kumpulan al -Arqam. Kelab tersebut di dakwa di tubuhkan untuk mengembangkan kembali ajaran kumpulan terbabit kepada rakyat di negara ni. Kes ni sedang di siasat polis.. Jadi kalau benar la dakwaan tersebut akan terbukti nanti.

Sang Lekit bersetuju dengan pendapat Salih Yaakob dalam berita harian, Isteri tidak memerlukan mana-mana kelab untuk menunjukkan ketaatan mereka kepada suami kerana mentaati suami adalah perintah Allah semata-mata untuk mendapat keredaan-Nya.

Tubuhkan kelab lepas tu keluarkan pandangan yang mengundang kontroversi, samakan isteri dengan seorang pelacur apa motif kelab ni sebenarnya? Pada ahli persatuan kelab ni fikir - fikir la semula yer.. Apa kelebihan yang korang dapat dengan sertai kelab ni. Sekadar belajar macam mana nak bagi layanan atas katil dengan suami jer ke? Lebih baik korang belajar masak dengan Mat Gebu. Bak kata pantun lama.. Gendang Gendut tali kecapi, kenyang perut perut suka hati. Tak kenyang kalau 24 jam atas katil. Keharmonian & kebahagian rumah tangga merangkumi semua aspek bukan hanya layanan atas katil yang harus di beri keutamaan.

Rujukan : Berita harian

16 comments:

  1. isteri yg taat pun perlu ade kelab ke?x payah kot.bakpe nk tunjuk kat orang anda isteri taat?cukup r suami dgn allah je yg taw.peace.

    ReplyDelete
  2. macammana dia tahu layanan pelacur kelas pertama paling sesuai? dia pernah jadi first class whore ke? konpius konpius

    ReplyDelete
  3. only the dumbass knows this club motives better..no sense of rightneous. President die mangkuk hayun.

    ReplyDelete
  4. err taat ke tidak itu atas diri masing-masing sebenarnya.. masing-masing dah tahu tanggungjawab sendiri kan bila dah jadi isteri.. rasanya tak perlu kot ada kelab taat ni.. macam orang atas kata, cukup lah suami je tahu isteri dia macam mana.. kalau nak kata adanya kelab ni dapat mendorong isteri jadi taat, err rasanya kalau dalam kuliah-kuliah agama kat masjid, ceramah motivasi kat tv pon ustaz-ustaz banyak je cakap pasal taat pada suami kan.. banyakk dah dorongan yang ada, terpulang kat diri sendiri je..

    peace ^^

    ReplyDelete
  5. wow...siap ade kelab ek..dashat, sume nk tubuh kelab

    ReplyDelete
  6. tak salah la gua rase...sebab kelab gay di tubuhkan, gomen tak kate pape pun..

    ReplyDelete
  7. Tak berapa minat nak tau psl kelab isteri taat nie sebab tak pernah terfikir lg nak jadi isteri sesape, hehehe...

    ReplyDelete
  8. power kan ayat salih yakob.. no wonder la dia leh pasang 4...

    ala kelab ni kalau tak salah serpihan al arqam kalau tak silap...

    ko nyah, takyah masuk mana2 kelab.. ko buat je aksi senam gimnastik kat rumah kan... hahahhaha

    ReplyDelete
  9. Nampak sangat diorang ni fikir ke seksss je. menyampah pulak.

    ReplyDelete
  10. sya rsa xplu lgsg kta join or amik thu psal kelab yg agak terpesong ni..bg sya msuk kelab utk pulih mslh rumah tangga kurang relevan..rsanya lebih baik kita hadiri kuliah agama di masjid yg xwjib byr, juz sumbangan ikhlas utk ustaz yg mgjr..dlm kuliah agama tntg suami isteri pasti byk mnyentuh tntg mcm mna nk pulihkan hbgn suami isteri dn nk mntapkan hbgn suami isteri. mslhnya skrg, org sekarang ni mls nk dgr ceramah agama, xmmndang tggi ilmu agama dlm kehidupan..lebih mnyanjung golongan intelek dr golongan agama..skgkan kta ptut sedar yg tdk smua yg intelek 2 beragama.. -student-

    ReplyDelete
  11. alahai…..
    bila statement direct ditafsir macam orang tak sekolah macam ni la jadinya….
    sensitif dengan perkataan pelacur….
    pelacur kelas pertama, saya rasa semua orang faham jika mahu dibandingkan dengan pelacur kat chow kit road….
    lebih-lebih lagi membaca ulasan Dr. Asri… [phD tu ye bukan doktor perubatan!] alahai….. ada phD pun takkan tak faham…… atau sebab alergic dengan perkataan bekas Arqam?……
    kelakarnya orang kita yang rata-rata perasan bagus, baik dan sudah taat setaat-taatnya pada Allah, pada suami…..
    mana la pergi bijaknya orang kita ni…..
    rata-rata sekular pemikirannya dan ulasannya……..
    wahabi tepuk tangan
    yahudi tepuk tampar
    iblis sakit sebab kelab ini dilancar, senyum sebab respon orang kita yang rupa-rupanya ramai tak faham….
    sebabnya ramai yang sudah berada di zon selesa……
    selesa dengan ustaz-ustaz yang boleh diberi, dihulur ikut keikhlasan di masjid-masjid…..
    [ saya tak kata semua tapi fahamlah dari sudur basis ]
    tapi jika statement Dr. Rohaya pun mereka tak faham, notes saya ni lagi la…..
    ampun maaf ye…… numpang sekaki menceceh…..

    ReplyDelete
  12. suami perlu melanggan pelacur kelas pertama dulu,pastu balik cerita kat bini,cammana layanan pelacur...kah..kah..,
    adakah presiden kelab tau cammana layanan pelacur kelas pertama.kalau takat baca buku tok sah cerita laa..

    ReplyDelete
  13. lg satu kome ckp yg buruk ttg arqam jeer cube kome fikir apa yg baik depa sumbangkan pd negara. dulu sebelum disesatkan depalah yg antara mula mula yg membangunkan ekonomi islam buat mee, kicap, sabun , majalah dsbnya. kome tak igt keer sume tue... depa yg buat pengajian seluruh negara selain terbit majalah ajak manusia kembali pd T, depa jugakla yg perkenalkan nasyid ketuhanana pd kita , kalau depa tak buat sume tue tentu sampai skrg kita makan mee dr cina, kicap cina , tak tutup aurat, tak ader hiburan hati dsbgnya.. tak kenang jasa betul korangyer, apa sumbangan korang pd islam ader keer, kita tak mampu jgn la burukkan org sekuranggnya mereka memberi alternatif mcmner nk selesaikan masalh sosial dlm hidup kita skrg.... fikir-fikirlah

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!