SAKA PENYEBAB SUKAR DAPAT ANAK & TERDEDAH KEPADA PENYAKIT KANSER

14.6.11 Suria Lekatlekit 6 Comments

Dulu sang lekit pernah kongsi satu artikel berkenaan saka ni tapi ciri - ciri orang yang memiliki saka tanpa sedar(Clik DISINI kalau korang rasa nak baca entri tu). Kali ni sang lekit nak kongsi lagi artikel berkenaan saka juga. Saka memang sinonim dengan masyarakat melayu sehingga ke hari ni pun masih ramai lagi mengamalkan ilmu saka ni walau ia di larang dalam agama.

Masa search jumpa la gambar ni. Wah drama yang pernah di tulis blogger Mak Dara & suaminya tu. So pinjam jab ekk kak ida poster ni


Pada mereka yang masih degil & ada niat nak bela saka ni meh sini sang lekit nak bagitau kesan - kesan buruk mungkin terjadi kepada pengamal atau pewaris saka ni.


Kesan Dan Akibat Daripada Saka:.

1.Orang memiliki saka sukar untuk mendapat anak.

2.Banyak perkara ganjil berlaku di dalam hidup seperti pernah berjumpa dengan orang aneh namun orang lain tidak dapat melihatnya dan sebagainya.

3.tidak berupaya untuk hidup dengan sempurna kerana menghidap pelbagai penyakit moden malah penyakit aneh yang tidak mampu didianogsiskan. Mungkin juga berpotensi menghidap penyakit kanser kerana kanser mempunyai pertalian yang rapat dengan gangguan jin.

4.Tidak suka bergaul dengan manusia lain dan kurang suka hidup bermasyarakat.

5.Sangat sensitif dan mudah terasa dengan kata-kata orang.

6.Kadangkala tahu perkara-perkara mustahil diketahui oleh orang-orang lain. Namun hakikatnya ia adalah bisikan iblis dan jin.

7.Anak kepada anak cucu yang mempunyai saka sentiasa banyak menangis semasa kecil dan semasa besar berperangai dengan perangai yang buruk.

8.Anak cucu yang mempunyai saka suka melawan cakap ibu bapa dan orang lebih tua.

9.Kehidupan menjadi suram dan tidak ceria serta selalu dalam keadaan tegang

Alang - alang dah tulis entri pasal  saka ni sang lekit nak kongsi juga satu lagi info berkenaan mereka yang sering menjadi sasaran untuk di dampingi saka yang pernah di bela orang atuk nenek atau mak bapak dorang dulu. Antara ciri2 orang yang menjadi sasaran saka ni ialah..

1.Anak cucu yang sangat cetek pengetahuan agamanya.

2.Anak cucu yang melazimi maksiat dan sering melanggar peraturan agama.

3.Anak cucu yang sentiasa meninggalkan ibadat wajib seperti solat dan puasa.

4.Adakalanya anak cucu yang kuat pegangan agamanya kerana jin dan syaitan sangat mengidamkan supaya orang yang taat berjaya disesatkan.

5.Anak cucu yang lemah; fizikal dan antibodinya. ini akan memudahkan jin untuk bertapak di dalam badan mangsanya.

6.Anak cucu yang memang menginginkan sangat apa yang dipunyai oleh nenk moyang mereka. Apabila saka ini diwarisi seolah-olah orang mengantuk disorongkan bantal.

7.Anak cucu yang memang mengidamkan kehebatan dengan pelbagai kelebihan di hadapan manusia walaupun dengan cara yang mencabar syariat Allah s.w.t.

Untuk membaca artikel sepenuhnya korang boleh clik DISINI.

Apapun setiap perbuatan atau amalan yang buruk kesannya juga buruk. Yang nampak nikmat & indah cuma bisikan syaitan yang ingin menyesatkan manusia. Dia akan memberi gambaran - gambaran nikmat untuk memesongkan akidah manusia. Memang itu dah kerja dia. Namun kita yang bernama manusia haruskan kuatkan iman untuk menepis godaan2 syaitan ni dari terjerumus dengan perkara - perkara syirik & khurafat.

Entri ini sekadar berkongsi info & pengetahuan bukan berniat untuk mengajak sesiapa percaya kepada perkara2 syirik & khurafat yang masih wujud dalam kehidupan kita seharian.

6 comments:

  1. alhamdulillah tak ada mende ni... takot lak dgn penangan saka nih..bahaya

    ReplyDelete
  2. "you saka pegi jauh2" cam drama kat tv t3 plaks..hehe

    mintalah pertolongan dgn allah..

    tq for d info..

    ReplyDelete
  3. thanks infonya..
    kadang2 memang ada yang tak sedar mereka ada saka yang diturunkan dari keturunan mereka..
    kadang2 saka ni dah tak bertuan tu yang cari tuan..
    hisshh..selisih malaikat 44 kan..

    ReplyDelete
  4. dah nak mati baru sedar ada saka..
    ada jugak tau yang macam tu..
    uih!!bahaya...

    ReplyDelete
  5. Ada sorang kawan, dia ada Saka. Kucing dia nama Saka. Dia kata nama Saka tu cute. Cute kat mana tak tahu la.

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!