TERIMA HUKUMAN REJAM SAMPAI MATI SELEPAS SERTAI PERTANDINGAN RATU CANTIK

1.6.11 Suria Lekatlekit 12 Comments

Hanya menduduki tempat ketujuh dalam pertandingan Ratu cantik, seorang remaja perempuan di rejam sampai mati kemudian mayatnya di tinggalkan dalam kawasan hutan. Mayat remaja tersebut di temui selepas seminggu ia di laporkan hilang.

Wajah peserta pertandingan ratu cantik yang di rejam sampai mati

Tiga pemuda Islam sedang di siasat polis terhadap kes pembunuhan tersebut. Menurut sumber, pemuda tersebut menganggap kematian remaja tersebut itu di benarkan mengikut hukum Islam. Salah seorang dari suspek juga mendakwa remaja tersebut melanggar undang - undang syariah dan beliau tidak kesal dengan perbuatannya merejam remaja perempuan itu sehingga mati.

Tapi perkara ni bukan berlaku kat Malaysia tau.. Tapi nun jauh kat Ukraine sana. Nak mengopek secara terperinci terhadap hukuman rejam terhadap remaja yang menyertai pertandingan ratu cantik ni sang lekit tak sempat nak search lagi apapun kalau ada masa Insyaallah sang lekit cuba mencari informasi berkenaan perkara tersebut untuk kita sama2 berkongsi.

Rujukan : Harian metro

12 comments:

  1. uiii...ngerinyerrrr...huhuhuhu


    jom baca entry saya ditipu pendekar berkuda..
    http://qasehraihan.blogspot.com/2011/06/entry-panas-hati-pendekar-berkuda.html

    ReplyDelete
  2. terperanjat ingat berlaku kat malaysia tadi

    ReplyDelete
  3. ahaa..tau takpe..ingat kat m'sia tadi...terkejut mak..:P

    ReplyDelete
  4. dalam dunia ni semuanya ada undang2.. keputusan dan hukuman bukan terletak pada tangan dan akal kita sendiri..

    sebaliknya tindakan yang adil adlah dari mesyuarat dan berpandukan ajaran agama..

    ReplyDelete
  5. dalam dunia ni semuanya ada undang2.. keputusan dan hukuman bukan terletak pada tangan dan akal kita sendiri..

    sebaliknya tindakan yang adil adlah dari mesyuarat dan berpandukan ajaran agama..

    ReplyDelete
  6. ngerinya...suka2 jer pemuda2 tue jatuhkan hukum...

    ReplyDelete
  7. tutup la aurat tu..

    ReplyDelete
  8. ui dahsyatnye
    bayangkan la klu ade hukum rejam kt mlysia
    nth bpe rmy la agknye yg kne rejam

    ReplyDelete
  9. cik anons yg senget..hahaha...
    elok kamu pun kene rejam juga..soh org tutp aurat..diri sendiri camana tu??takut2 xpayah la nk komen camtu..bagi link la..senget!
    hehe..

    abby..cik anon ni gila glamer kat cni..
    huahuahua..

    mmg ngeri oh...

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!