BUDAK 8 TAHUN MAUT MALAM PERTAMA PERKAHWINAN

13.9.13 Suria Lekatlekit 10 Comments

Sentap tau baca cerita pasal tu! Sentap sangat - sangat! Den pun perempuan & ada anak perempuan yang tengah membesar. Tak faham sungguh dengan hati & perasaan mak bapak budak ni. Nilai kasih sayang dorang mungkin boleh di tukar dengan wang ringgit. Alasan kemiskinan?? Aku macam tak boleh terima sangat - sangat sebab seorang ibu sanggup miskin asalkan anak dia berada dalam keadaan selamat. Aku rasa aku lagi sanggup bagi orang adopt anak aku kalau aku tak mampu sangat dah nak bagi dia makan dari aku kawen kan budak 8 tahun dengan lelaki 40 tahun.


Walau cerita ni bukan dari Malaysia tapi tak kira la dari pelusuk & ceruk mana sekalipun mangsa adalah manusia. Ada rasa sakit.. ada rasa sedih & ada semua rasa yang semua manusia ada. Tak tahu la macam rakus & kejamnya si suami yang berusia 40 tahun tu layan isteri yang berusia 8 tahun pada malam pertama perkahwinan sampai budak tu mengalami kecederaan dalaman yang serius sampai mati. Ya Allah.. tak sanggup bila terbayang betapa tersiksanya kanak2 tu sebelum meninggal

 Sumber dari blog Kaki Bising Dot Com

Kalaupun kau suami.. perikemanusiaan la sikit. Budak 8 tahun kot. Kau sanggap macam tak pernah jumpa perempuan tu dah kenapa?? budak 8 tahun kena tahu jugak kemampuan dia nak layan suami umur 40 tahun. Fizikal & tenaga dia tetap budak - budak. Ya Allah.. jantan jenis apakah ni. Kawen semata mata nak puaskan nafsu dia. Memang inilah perkahwinan yang kejam.

Dok berfacebook, bertwitter sampai bosan & nak cari sesuatu yang baru. try ni.. Sambil online sambil share iklan sambil dapat duit. Jom sign up sekarang. Free je kat sini >> CARI DUIT KOPI SAMBIL ONLINE

10 comments:

  1. Org miskin kat sana mmg kawen kan anak seawal usia mcm ni. Kesian kan? Teraniaya budak ni

    ReplyDelete
  2. pls lah..ganas sgt ke apa sampai mati bdk tu..huhuhu..kesian sgt,sgt,sgt..gila btl :(

    ReplyDelete
  3. Salam Mummy Lala..

    huhu..siannya..
    tapi tak sanggup nk baca komen2 jahat mengatakan yg berkaitan dgn sunnah2 nabi..

    :"(
    hmmm...

    ReplyDelete
  4. selera apa entah sampai budak2 pun nak di balun nya...gelojoh kemain..orang gini elok kawin dgn kambing je..heheh

    ReplyDelete
  5. kambing pun boleh mati kak diana kalau jumpa manusia macam ni

    ReplyDelete
  6. saya pun ada baca cerita ni semalam...kesian budak tu
    belum tahu apapun tujuan dia bersuami

    insya allah syurga menanti tuk budak tu

    ReplyDelete
  7. tul tu sangap macam tak penah dapat...melampau punya jantan

    ReplyDelete
  8. Dasar jantan tkde iman mcm tu la bdk umo 8 thn pn dia balun jgk... Mentang2 la bdk tu dh jd bini dia.. Bangsat nye !!!!

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!