HUKUM MELIHAT AURAT SENDIRI

23.10.14 Suria Lekatlekit 6 Comments

Pelik jugak kan? Ada ke batas kita dari melihat apa yang ada pada anggota badan kita yang di kategorikan sebagai aurat? Kalau tak boleh tengok anggota badan kita yang dalam kategori aurat.. hurmmm macam mana yer?

Sumber google

Tapi tu la dah nama blog lekatlekit ni kalau tak masuk keywords pelik2 tak sah. Tak lucah mesti pelik itulah konsep keywords yang melekat lekit kat blog aku. Bila terbaca satu keywords ni aku nak gelak tak berani.. aku nak serius sangat pun aku tak sanggup. Apa sebenarnya yang sipolan ni cari aku tak pasti tapi macam satu persoalan yang sangat pelik je aku rasa tapi mungkin ini jawapan yang di cari


Hukum melihat aurat sendiri?? Aduhai... dah anggota badan kita sendiri takkan la ada hukum tak boleh tengok pulak. Kita nak jaga dia mesti la kita kena tengok. tak haram tengok aurat sendiri kalau ada tujuan tertentu tapi kalau sesaja nak bogel even kat tempat tertutup yang takde sapa2 selain diri kita sendiri hukumnya makruh.. boleh rujuk kat entri ni HUKUM MANDI BOGEL

Semoga kalau ada sapa2 google lagi hukum melihat aurat sendiri dapat la sedikit info. Den ni bukan level setazah.. semua pun dari pembacaan jer.

6 comments:

  1. Dari membaca la kita bnyk dpt ilmu...

    ReplyDelete
  2. Salam jumaat. Hee saya pun mandi bugil.

    ReplyDelete
  3. Hukum nya "cubit.." dah kenapa la itu yang dicarinya..hHHAHAha...belajar ni kena berguru..sudahnnnya jadi gini la..benda macam ni pun tak tahu .payah jugak ni..

    ReplyDelete
  4. macam keyword pelik cik lekit dapat ye

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!