PEREMPUAN CURANG LAHIRKAN KEMBAR BERLAINAN BAPA

12.5.15 Suria Lekatlekit 4 Comments

Kuasa Allah siapa boleh menidakkan. Kalau Dia berkehendakkan berlaku, sikembar yang di kandung seorang ibu boleh jadi setiap seorang mempunya bapa yang berlainan. Tu la tanda kebesaran Allah & nak tunjuk kat manusia mereka yang melakukan kejahatan walau di sembunyikan kalau Allah nak bongkar semua, bila2 masa pun boleh.

 Sumber google

Macam tu jugak berlaku kat pasangan kembar ni, Mak dia cuba dapat perintah mahkamah untuk tuntut nafkah untuk anak kembarnya tapi bila ujian DNA di lakukan, kedua bayi tu di sahkan berlainan bapa. Last terbongkar jugak bila perempuan tu mengaku dia pernah meniduri 2 orang lelaki dalam masa seminggu.


 Sumber Media Hiburan

Curang lagi kat laki sendiri. Dia ingat boleh sorokkan sampai mati la kot tetiba jadi macam ni.. hambik kau!

Moral of the story.. Ingat yer para Isteri Syurga di bawah tapak kaki suami tapi bukan suruh dok buat style hindu dok ambil restu cium kaki pulak. Tu Cara agama mereka yang tak sama dengan agama kita. Yang penting jangan menduakan suami sebab isteri tak ada sunnah atau di bolehkan bersuami lebih dari satu dalam satu masa. hahahaha

4 comments:

  1. Kebesaran Allah...
    Nak buat jahat tp allah dh tnjk kat dunia nih..
    Huhuhu

    ReplyDelete
  2. Malu sendiri.. Cari penyakit betul. Hehehehe..

    ReplyDelete
  3. atas dunia Allah dah tunjuk........hurm.macam2 dunia skrg..

    ReplyDelete
  4. Hebatnya....kembar dengan dua bapa berbeza! Memanglah perempuan ni tak tahu malu. Dah pandai makan, tak pandai kemas betul. Siapa yang malu sekarang. Tapi mereka ni tak tahu halal haram, padanlah muka. Curang lagi!

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!