TAN SRI DATO S.M SALIM BELUM MENINGGAL DUNIA

29.12.16 Suria Lekatlekit 0 Comments

TAN SRI DATO S.M SALIM BELUM MENINGGAL DUNIA. Mula tersebar gosip yang kononnya Penyanyi vateran lagu2 melayu klasik & tradisional Tan Sri Dato S.M Salim meninggal dunia. Manusia kan.. Asal orang tu sakit & tenat jer mula ambil kesempatan nak menyebarkan berita konon orang tu meninggal dunia. Macam mana la Awal Ashaari tak kata blogger ni suka sangat nak tulis cerita retis meninggal dunia. Kerana blogger macam tu la buat blogger2 lain pun turut terpalit dengan pandangan serong masyarakat.


Tan Sri S.M Salim masih dalam kondisi yang agak tenat tapi masih bernyawa.. Jadi kita doakan je la semoga beliau di beri apa yang terbaik dalam kondisi beliau sekarang. Semoga Allah meringankan kesakitan & permudahkan segalanya buat beliau. Ajal & maut tu semua kerja Allah. Semuanya dah tertulis.. so tak payah kita nak ambil alih pulak kerja Tuhan nak mematikan orang tak tentu pasal dalam penulisan kita ni.

Menurut sumber berita yang aku baca Tan Sri Dato S.M Salim sekarang masih menggunakan bantuan oksigen. Harap semuanya akan semakin baik.. Insya Allah..

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!

Kongsi Kisah Seram Anda Disini

Name

Email *

Message *