TAN SRI DATO S.M SALIM BELUM MENINGGAL DUNIA

29.12.16 Suria Lekatlekit 0 Comments

TAN SRI DATO S.M SALIM BELUM MENINGGAL DUNIA. Mula tersebar gosip yang kononnya Penyanyi vateran lagu2 melayu klasik & tradisional Tan Sri Dato S.M Salim meninggal dunia. Manusia kan.. Asal orang tu sakit & tenat jer mula ambil kesempatan nak menyebarkan berita konon orang tu meninggal dunia. Macam mana la Awal Ashaari tak kata blogger ni suka sangat nak tulis cerita retis meninggal dunia. Kerana blogger macam tu la buat blogger2 lain pun turut terpalit dengan pandangan serong masyarakat.


Tan Sri S.M Salim masih dalam kondisi yang agak tenat tapi masih bernyawa.. Jadi kita doakan je la semoga beliau di beri apa yang terbaik dalam kondisi beliau sekarang. Semoga Allah meringankan kesakitan & permudahkan segalanya buat beliau. Ajal & maut tu semua kerja Allah. Semuanya dah tertulis.. so tak payah kita nak ambil alih pulak kerja Tuhan nak mematikan orang tak tentu pasal dalam penulisan kita ni.

Menurut sumber berita yang aku baca Tan Sri Dato S.M Salim sekarang masih menggunakan bantuan oksigen. Harap semuanya akan semakin baik.. Insya Allah..

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Ada bayaran di kenakan. Harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com