BERITA PALSU ARY MALIK MENINGGAL DUNIA

2/28/2017 08:09:00 PM suria lekatlekit 0 Comments

BERITA PALSU ARY MALIK MENINGGAL DUNIA. Asal ada artis yang tengah sakit & kritikal sedang di rawat je macam jadi satu trend pulak mereka2 yang tidak bertanggungjawab menyebarkan berita palsu kononnya retis tu dah meninggal dunia. Yer.. betul benda tu boleh menaikkan rating post mereka tapi sila la ada rasa tanggungjawab sedikit sebelum menyebarkan apa2 berita. Yang tak sure tu tak payah jadi orang pertama share sangat la kan..


Semua orang akan mati termasuk la penyebar berita2 palsu ni. Kalau ye pun kau tak sabar nak tulis cerita pasal kematian orang lain jangan la sampai jadi fitnah. Mangsa terbaru ary Malik yang kini sedang kritikal & di rawat di hospital akibat penyakit kanser ovari tahap 4. Ternampak orang mula share cerita dia dah meninggal dunia. Tak tau la sapa yang punya angkara sebarkan fitnah macam tu.. Patutnya doa la yang terbaik untuk mereka yang sedang bertarung nyawa melawan penyakit kronik macam ni. Ni macam kau doa dia cepat mati pulak.

Ingat.. masa kita sihat, masa kita masih boleh menulis berita tentang orang lain nak2 lagi berita palsu macam tu.. Tak semestinya kita tak akan sakit & jauh sekali boleh elak dari mati. Jangan nanti tiba saat kita berada dalam situasi orang2 yang kita pernah jadikan mangsa untuk meraih  keuntungan, baru kita nak rasa betapa sakitnya dalam kondisi kita yang tidak sihat kemudian orang pulak dok sebar berita palsu konon kita dah mati.

Moral of the story.. sama2 kita doakan yang terbaik buat Ary malik. Semoga Allah permudahkan segala untuk beliau.

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com