CANTIK LAHAI PELAMIN NIKAH YUNA

1/27/2018 12:16:00 PM Suria Lekatlekit 1 Comments

CANTIK LAHAI PELAMIN NIKAH YUNA. Den ni sejenis jarang nak puji pelamin pelamin orang apatah lagi retis sebab den tak berminat sangat dengan semua tu. Eden kawen pun nan-hado pelaminya. Save bajet.. Lagipun Amanat Arwah Ayah.. Dia tak nak ada pelamin bagai. Dia lebih pentingkan apa yang wajib & makanan untuk tetamu. Tetamu kan kita kena rai..


Tapi serius.. Satu satunya retis yang berjaya buat saya terasa sangat 'Wow' pelamin nikah dia adalah Yuna dengan berlatar belakangkan alam semulajadi. Memang superb sangat ok.. Idea sapa la konsep Yuna guna ni kan.. Memang betul betul buat saya kagum. Cantik baqhang..

Nampak sangat segar permandangan berlatar belakangkan pergunungan di Puncak Rimba, Bentong. Sejuk lahai.. Ni nak akad nikah pun rasa tenang. Takde la rasa panas luar dalam.. Cuma tertanya tanya memang buat tempat terbuka tanpa bumbung ke? Bukan apa terbayang kalau tetiba hujan kan.. pelamin angan ku musnah jugak jadi tajuk lagunya hahahahaha


Yuna kekal dengan imej turbanya masa majlis akad nikah tu.. Dia dah tak kembali dengan imej shawl & tudung bawal macam dulu dulu.. Takpe jangan kecam dia yer. Kita tak tahu pengakhiran seseoarang. Ambil contoh Mizz Nina dari seksi nakmati.. tetiba sekarang rasanya Aurat dia lebih sempurna tertutup dari kita yang masih membawang tak sudah sudah ni hahahaha. Mizz Nina dah ambil keputusan tak mahu bermakeup kita masih gigih belajar tutorial lukis kening hehehehe

Apapun Yuna cantik.. Laki dia pun hensem walau berjambang. Sama cantik sama padan dah tu.. Ciptaan Allah semua dah cukup cantik cuma terpulang pada masing masing macam mana nak jaga & membawa kearah mana.


Apapun tahniah pada Yuna & suami.. Semoga ikatan perkahwinan mereka kekal hingga ke jannah bak kata KRU. Dalam setiap doa... kau tak pernah ku lupa.. Ops.. sorry ternyanyi pulak.

1 comment:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Ada bayaran di kenakan. Harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com