SEBELUM MENEMPAH HOMESTAY DI KUALA LUMPUR BACA DULU TENTANG DEGLAMLUXURY REGALIA

5/16/2018 09:37:00 AM suria lekatlekit 1 Comments

SEBELUM MENEMPAH HOMESTAY DI KUALA LUMPUR BACA DULU TENTANG DEGLAMLUXURY REGALIA. Kalau orang yang bermastautin atau bekerja di Kuala lumpur ni.. Memang normally dia ada tempat berteduh dah kan. Tapi kalau orang yang di luar Kuala Lumpur nak datang ke Key Ell katanya.. Salah satu perkara kena ada tempat penginapan melainkan ada sedara mara atau ahli keluarga kat sini.


Tapi kan.. Ada juga yang menyewa bujang bersama kawan kawan tapi bila parents dia nak datang takkan nak suruh bermalam di rumah bujang dengan kawan2 dia kan. Mesti kawan kawan lain rasa tak berapa selesa. So, solution dia ada mencari tempat penginapan di mana dia boleh spent time dengan family dia yang datang dari luar kuala lumpur. Kalau setakat seorang dua ok la sewa bilik hotel tapi kalau dah bawak sekeluarga besar lebih dari 3 - 4 orang.. Tak berapa jimat la kan nak ambil hotel yang selesa sikit untuk bermalam.

Disitulah homestay ni main peranan sebagai satu keperluan. tak semestinya datang untuk sekadar jenjalan & shopping kat KL.. ada yang datang maybe untuk hadiri majlis perkahwinan. Kalau dah datang nak pergi majlis kahwin ni normally ramai la kan. Tak payah nak book banyak hotel.. Pilihan bijak adalah homestay.

Sebab Homestay ni.. dia berkonsepkan ala2 sebuah rumah yang lengkap semua. Kalau dah konsep dia sebuah rumah.. Maka ada bilik, bilik air, dapur, ruang rehat bla.. bla.. bagai. So lebih selesa berbanding bilik hotel ni. Selain dapat kumpul ramai ramai maybe nak berparti ke hapa.. Dia juga lebih selesa & privacy. Kita sedia maklum homestay lebih banyak ruang untuk bersantai berbanding bilik hotel.

Kalau kat Kuala Lumpur ni hangpa nak cari homestay boleh try menginap di Deglamluxury regalia Homestay.. Tu dia dengar nama pun dah boleh hangpa bayangkan betapa selesa & cantiknya homestay ni kan? Alah.. setahun sekali bawa family jenjalan kl apa salahnya menginap kat tempat2 cantik, selesa & menarik macam ni kan? Orang kata belanja family murah rezeki kekekkee


Kemudahan yang di sediakan di Deglamluxury regalia ni adalah :
✓Kolam Renang
✓tempat Parking
✓Gymnasium
✓Mini Market
✓Gelanggang Skuas
✓Dobi
✓Kafeteria
✓Servis penghantaran Makanan


Apa yang best tentang homestay Deglamluxury Regalia ni adalah.. dia berhampiran dengan Shopping Complex iatu Sunway Putra Mall. Lebih kurang 5 minit jalan kaki dah sampai. Tapi kalau nak jenjalan jauh sikit kat KL ni nak naik transport awam jangan risau sebab dekat dengan station komuter. takkan mai kl tak mau naik komuter kan? Lebih kurang 5 minit jugak la jalan kaki untuk ke station komuter. Atau nak naik LRT pun station LRT lebih kurang 7 minit jalan kaki je dari homestay. Alah.. tak krem la kaki jalan 5 - 7 minit berbanding hangpa nak tawaf Jalan Tun Abdul Rahman (TAR) nanti kan?


Selain dekat dengan shopping mall & station komuter kalau hangpa nak pi KLCC pun tak jauh sangat. Lebih kurang 10 minit drive sampai la ke menara berkembar yang menjadi kebanggaan rakyat Malaysia.. KLCC tu. Mai kl tak pi KLCC macam tak lengkap percutian anda ok! Kena pi la selfie depan menara berkembar tu. Tak ada kat tempat lain ok! KL je ada kekekeke.


Nak cari tempat makan best best bila datang KL pun tak susah kalau korang menginap di Deglamluxury Regalia Homestay ni sebab tak jauh dari satu lokasi yang memang terkenal dengan syurga makanan iatu kampung baru. Lebih kurang 10 Minit Drive sampai la ke kampung baru.

Tapi kalau malas nak keluar jangan risau mati kelaparan sebab Deglamkitchen ada menyediakan penghantaraan makanan. Bukan apa.. sesetengah orang yang datang sebab bussiness trip.. Malas sikit nak keluar. Maybe ada kerja yang perlu di siapkan, so dengan menginap di Deglamluxury Regalia ni..Tak perlu risau pasal nak makan ke apa. Semua ada di sediakan.

Sesuai sangat untuk tujuan datang melancong ataupun untuk urusan perniagaan. tempat dia memang selesa lengkap dengan prasarana & kemudahan asas.

Antara keistimewaan lain bila anda menginap di Deglamluxury Regalia ni.. Anda boleh berenang di swimming pool yang terletak di Rooftop. Yang best lagi korang boleh tengok matahari terbenam kat situ.


Sekarang kalau nak tempah ada Offer..
❧STUDIO: RM230
❧1 BEDROOM: RM280-RM300
❧2 BEDROOM: RM350-RM400
❧3 BEDROOM: RM450-RM500
Masa Check in : 2pm
Masa Check out : 12pm

Untuk keterangan lanjut atau lebih info berkaitan Deglamluxury Regalia boleh layari

 ☻Instagram  deglamluxury 
 ✎Facebook  Deglamluxury Regalia 
 ☏Whatsapp/call  017 676 8994 

Alamat
No 2 jalan anjung putra
off Jalan sultan ismail 
50480 Kuala Lumpur

1 comment:

  1. regalia mmg cantek tempatnya. byk gak homestay area sana. harga pun sgt berpatutan.

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com