YANG SUKA BUAT FB & IG LIVE TU ANDA MESTI BERTUKAR KEPADA HALOTELCO

11/27/2019 10:53:00 AM suria lekatlekit 1 Comments

YANG SUKA BUAT FB & IG LIVE TU ANDA MESTI BERTUKAR KEPADA HALOTELCO. orang suka buat Facebook & Instagram live. Macam macam la depa nak share tak kira la life depa ke, pergi melancong ke, food review ke, tutorial makeup, jual barang.. pendek kata ramai yang guna fungsi FB live untuk buat atau tunjuk macam macam perkara yang mereka sedang buat atau berlaku secara live video. Memang antara perkara yang memang trending la kan. lebih lebih lagi FB/ Instafamous semua bekerja dengan perkara tu.

Jadi pemilihan Telco juga main peranan la. Semua orang mesti pilih yang terbaik. Yang terbaik selalu coverage yang bagus dengan harga yang berbaloi atau lebih murah la jadi pilihan. Even kita bukan sejenis kaki live pun memang nak ciri ciri tu dalam sesuatu telco yang kita pakai sebab yelah zaman hujung jari ni ramai buat kerja atau bersosial melalui smartphone atau apa apa mobile gadget ni. 

Memandangkan perkhimatan Telco ni memang jadi satu keperluan untuk gaya hidup masa kini.. Jadi saya nak perkenalkan kat hangpa sejenis.. erkk rangkaian telekomunikasi HaloTelco. Tak pernah dengar ke Halotelco? Ok sekarang dah pernah kan.. Jadi mari kita study bersama sama apa yang best pasal Halotelco ni.


Sebagai pengenalan Halo Telco ialah simkad prabayar terbaharu di Malaysia yang dikuasai oleh talian Tunetalk dan ditunjangi oleh utiliti Celcom. Ia adalah disasarkan kepada pengguna telefon bimbit yang inginkan lebih data. Sapa tak nak data lebih.. Kadang - kadang sebanyak mana data yang di tawarkan sesebuah plan telco pun masih tak mencukupi kehendak kaki kaki online ni tapi pastinya ramai akan pilih yang lebih data & lebih jimat, ye dak?


Seperti telco lain kalau hangpa nak bertukar ke Halotelco dia sama macam kebanyakan telco lain boleh kekalkan nombor lama cuma bertukar telco sahaja. Atau kalau hangpa rasa nak daftar nombor baru pun boleh.

Pelan paling 'Terlajak laris' Halo Telco (M10) cuma berharga RM48.00 sahaja dan hangpa akan memperolehi high speed data sebesar 10GB + 60 GB high speed video data + unlimited calls to all network + 10GB basic internet sekiranya masih tak cukup data. Kalau tak cukup jugak hangpa boleh melanggan add on data boost dengan hanya RM10.00 sahaja per 10GB. Benda boleh pilih buat apa nak pening kepala ye dak?

Kalau nak yang bajet je, ada pakej lain yang hangpa boleh langgan dengan hanya serendah RM10.00 sahaja (pakej M1 1GB high speed data + unlimited calls to tunetalk numbers + 10GB basic internet) untuk sebulan. yang ni budak budak sekolah ok la kan.. Yelah sedar diri hangpa tu mak bapak tanggung lagi. Alah setakat nak upload gambar makan eskerim unicorn tu tak payah la nak ambil data banyak banyak sangat. Yang tu pun dah cukup kalau setakat nak membawang dengan kawan kawan lain pasal cikgu kat sekolah erkkk!

Kalau nak pakej pertengahan (Yang sederhana), hangpa boleh melanggan pakej RM28.00 (M6) dan hangpa akan dapat 6GB high speed data + 15GB high speed video data + unlimited calls to Tunetalk numbers + 10GB basic internet.  Boleh juga beli add on data boost dengan hanya RM10.00 sahaja sebanyak 10GB. Yang ni maybe untuk golongan surirumah & pelajar kolej/universiti. Yang sedang sedang saja.. sesuai la dengan harga pakej yang di tawarkan.


Yang hangpa semua kena tau line untuk Halo Telco ni memang stabil ok sebab depa guna coverage celcom yang kita sedia maklum antara rangkaian telekomunikasi agak baik di Malaysia. Alah.. setakat komplen sikit sikit dari pengguna tu biasa la. Mana mana telco pun ada orang komplen kan? Benda buatan manusia mana ada 100% terbaik.. mesti ada juga kurang & lebihnya kat mana mana. Liputan 4G pun laju sehingga 150mbps. Baru la bila online tak sangkut atau buat live tak buffering kan?

Pada kaki online tak kira la sebab suka suka, berniaga, bekerja, suka tengok movie, suka buat live video atau apa sahaja tujuan hangpa online & memerlukan data internet yang banyak tapi murah boleh la bertukar kepada Halotelco ni. Plan yang di sediakan juga antara plan mampu bayar buat semua golongan termasuk pelajar & surirumah.

Harga simcard dia pun tak mahal hanya RM5 sahaja ok! Boleh dapat unlimited 2000GB untuk layari facebook, Instagram, whatsapp, wechat.  60GB untuk youtube dengan 10GB high speed. Ada lagi personal insurans dan yang paling best boleh menjana pendapatan melalui Halotelco ni tau.

Bukan la taknak cerita panjang pasal Halotelco ni tapi orang kata kalau nak lebih info berkaitan carilah orang yang arif tentang sesuatu tu. Jadi kalau hangpa berminat nak bertukar ke Halotelco ni boleh hubungi :

Rafhan 
☏ Tel No : 012 558 6734

✎ Facebook : https://www.facebook.com/rafhan.samat
✐ Blog : https://halo-telco.blogspot.com/

Yang nak beli simcard Halotelco COD bandar baru bangi, kajang dan sungkai & RM10 penghantaran melalui pos (Harga termasuk kos pos)

Yang berminat nak jana pasif income melalui simkad halo telco boleh PM leader Halo Telco bangi, Rafhan

1 comment:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com