UJANG & YANA BERTANDANG DALAM MIMPI

29.6.11 Suria Lekatlekit 9 Comments

Semalam kurang tidur.. Lepas tu bangun awal sebab en hubby nak ke melaka. Siang memang susah sikit sang lekit nak tidur tapi dalam pukul 9++ malam sang lekit terlelap depan pc. Kalau dah online pasti la depan blog & FB jer.. Mungkin sebab tu menjana mimpi pada pasangan blogger suami isteri ni.

Boleh pula mimpi Ujang & Yana. Nak kata asyik rindukan dorang tak juga tapi selalu jugak la baca coretan & bebelan sepasang blogger ni. Dalam mimpi tu Si Ujang & Yana temankan Sang Lekit masa en hubby takde. Baik & caring pula si Ujang & yana tu dalam mimpi sang lekit.

Ni la pasangan blogger suami isteri yang bertandang dalam mimpi sang lekit tadi (Gambar di culik dari FB Ujang)

Bangun je rasa pelik.. Kenapa tiba - tiba pula mimpi si Ujang & Yana ni? Nak kata hanya blog dorang jer sang lekit baca hari ni tak jugak. Kalau Mimpi Nyah Zulfikar tu tak pelik jugak la sebab sang lekit memang selalu berinteraksi & berkutuk senda dengan dia samada di blog atau FB. Dengan Ujang & Yana ni selalunya berkomen jer kat entri dorang.

Apapun terima kasih pada Ujang & Yana sebab sudi bertandang dalam mimpi sang lekit tadi. Kekekekeke

9 comments:

  1. kata orang kalau mimpi orang tak bercakap dia memang ingat/rindukan kita..
    Tapi kalau bercakap itu syaitan katanya....
    wallahuallam...

    ReplyDelete
  2. Adeh... hahaja sib baik ada yana skali

    ReplyDelete
  3. ko tak pernah mimpi aku ke nyah? ahahahahaha..... mimpi gi saloon rias kuku kaki yang mcm cangkul tanah ni kan? hahahaha

    ReplyDelete
  4. hahahhaha...


    pelik dan ajaib gak ni...=)


    baikkan ujang jaga lekat lekit..=)


    mana tau nanti mimpi jadi kenyataan..=)

    ReplyDelete
  5. fatot aaa rs letih bgn tido td..roh pi jenjln rmh akak rupanya..hahaha =P

    kdg² mimpi ni mmg pelik kn..biasa org kata klu kita slalu pk mende/org tu br msk mimpi..sy pernah gak mimpi kuar dgn membe2 kolej..padahal xpernah teringt kt dorg pon..huhu~

    ReplyDelete
  6. ahahha pasni mmpi sy lak hehehe

    ReplyDelete
  7. hahahaa..same la mimpi ujang ngn yana haritu!

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!