APA KAITAN ENTRI UBI REBUS CIK MAT GEBU DENGAN LEKATLEKIT

4.4.14 Suria Lekatlekit 4 Comments

Apa pulak special entri resepi ubi rebus Mat Gebu Dapur tanpa sempadan tu?? Terkenang hidup zaman sebelum merdeka makan ubi rebus ke sampai nak tacing2 ni. Sebelum merdeka aku pun tak wujud lagi.

Abis apa benda yang kau terharu sangat tu sang lekit Oooi... Cik Mat pos ubi rebus kat kau ke? Dok eh... Terharu la ada sesuatu di sebalik entri tu yang den terharu sangat. Tak sangka la cik mat tergamak buat camtu kat den dalam entri tu...

Kalau korang nak tau apa benda yang den terharu sangat sampai tak boleh nak cerita.. sehingga tiada kata2 mengambarkannya.. apa kata korang pi terjah entri Ubi rebus cik mat gebu tu sendiri kat sini >> UBI REBUS CIK MAT GEBU <<

Misteri di sebalik entri ubi rebus cik mat gebu yang ada kaitan dengan blog lekat lekit

4 comments:

  1. zura pun selalu gak skodeng resepi best2 kt blog abg mat gebu nih..gmbr mknn dia pun cantik2..

    ReplyDelete
  2. salam mami lala..
    hihi..terharu uols bila blogger hebak mcm PCM highlight blog kiteww
    ubi rebus cicah sambal satu!

    ReplyDelete
  3. CM sempat juga promote blog cik lekit ye
    tahniah lah ye =)

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!