INILAH PADAH ARTIS KAKI BOMOH

20.2.15 Suria Lekatlekit 3 Comments

Aku tak faham orang yang suka main bomoh ni kan.. Tak kira siapapun dia.. sedara kita ke, orang awam ke, retis ke,menteri ke sapa ke? Kenapa? Kalau sebab sakit dari perbuatan sihir & jin rawatan Islam ada.. Banyak kot pusat2 rawatan islam bertauliah yang ada kat Malaysia sekarang.. kenapa mesti bomoh jugak?

Sekadar hiasan. Sumber google

Macam tu yang berlaku kat sorang retis penuh kontroversi Azwan Ali ni.. baru2 ni gempar dia tuduh Jaafar Onn bomoh kan dia. Siap maki hamun dengan gelaran2 yang tak elok. Padahal takde bukti pun yang kata Jaafar Onn bomohkan dia. Entah mana bomoh dia refer main tuduh jer bagi nampak konon ilmu kebomohan dia tahap puaka niyang rapik. Kalau betul kau di sihir kenapa mesti rujuk bomoh. Kenapa tak pergi ke pusat rawatan Islam.. Pusat rawatan Islam biasanya tak tuduh orang even sapapun yang buat. Mereka cuma merawat.. Konsep rawatan Islam tak nak melaga lagakan orang.

Ada satu blog hiburan aku baca.. bila Jaafar Onn menafikan dia yang bomohkan Azwan Ali.. Azwan lain main aucak pulak. Katanya dia tak maksudkan Jaafar Onn.. Abis yang kau update kat sosial media ko siap maki hamun dia tu dah kenapa? Sekarang ni secara tak langsung orang tau sapa kaki bomoh.. Orang yang di tuduh tu tak nampak bukti kaki bomoh yang menuduh tu terang2 dah nampak kaki bomoh. Terima lah padahnya.. tepuk air ke dulang, terpecik ke muka sendiri.

Sihir & gangguan jin memang wujud.. Sapa tak percaya aku tak tau la Iman dia tahap mana. Tapi Al Quran dah sediakan segalanya. Takde penyakit yang takde ubat kecuali mati. Setiap yang berlaku dengan izin Allah.. maka kepada Allah jugak kita harus memohon pertolongan. Moral of the story.. Bomoh tak elok untuk kesihatan zahir & batin.

3 comments:

  1. Bhahahhahahahah... kan mereng depa ni

    ReplyDelete
  2. Tapi lain pulak baca IG azwan bebaru ni... katanya difitnah la pulak.... siap buat laporan polis...

    ReplyDelete
  3. Tp azwan ali dia dah buat laporan polis,mcm mana tu,dia kata ada org fitnah dia so dia buat laporan polis kononnya dia yg letak gambar jaafar onn,tp bukan dia yg letak gambar jaafar onn tu

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!