PROTES PASAL POPIAH DEPAN KEDUTAAN MALAYSIA

21.2.15 Suria Lekatlekit 2 Comments

Gamaknya terlampau banyak masa lapang sangat kot dah tak tau nak buat apa cari isu2 remeh buat demo protes. Pi la cari isu best sikit.. Isu yang menguji minda sikit. Ni aku blogger dalam tempurung katanya pun rasa nak gelak terbahak2 isu popiah ni.


Hope Malaysia takde nak fight isu2 remeh camni. Nak sangat popiah tu di iktiraf milik depa bagi je la. Popiah je kot.. Kot2 popiah boleh tolong ekonomi negara depa & angkut balik berjuta rakyat depa yang menumpang cari rezeki kat sini, pun bagus jugak.

sumber sinar harian

Tang popiah berkira sangat.. Tang Malaysia bagi rakyat depa menumpang hidup kat sini takde pulak nak ucap terima kasih. Hope rakyat Indonesia tak membangkitkan isu2 remeh lagi. Lagi bagus yang mana takde kerja pi belajar buat popiah sedap2 lepas tu meniaga. Tak payah dok amik risiko naik tongkang masuk malaysia secara haram

2 comments:

  1. Brilliant Comment! Memang bernas dan hujah yang tepat! Syabas!

    ReplyDelete
  2. Perenggan terakhir itu ada benarnya.

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!