RUPANYA PRESIDENT AMERIKA OBAMA ADA IPAR ORANG SABAH

12.2.15 Suria Lekatlekit 7 Comments

Sebab tak pernah dok ambil tahu salasilah family President Amerika, Barack Obama ni maka aku sendiri pun tak pernah tahu rupanya dia ada adik ipar yang berasal dari sabah. Rasanya ramai kot yang tak tahu even dia terkenal seluruh dunia. Nak tau dari mana aku tau.. Aku interview dia ke.. upah detective conan ker.. meh baca..

Antara orang terkenal yang ada kaitan dengan Malaysia

Siapalah aku yang mampu nak interview Barack Obama kan... Apatah lagi berkemampuan nak upah detective conan siasat  ahli keluarga dia. Dari aku dok bayar detective nak siasat keluarga Barack Obama baik aku spent duit tu untuk kehidupan aku ni yang serba memerlukan lagi kan. Almaklum aku blogger yang menulis dari hasil pembacaan jer... maka info ni aku dapat dari pembacaan jugak la kan.

Terbaca dari post says ni 12 orang terkenal di dunia yang ada kaitan dengan Malaysia... Salah seorang daripadanya adalah Barack Obama.. Dimana keluarga adik iparnya berasal dari sabah. Kemudian berkahwin dengan adik perempuan tiri seibu lain bapak dengan Obama.


Alah.. apa nak heran kan? Dunia ni kadang2 kecik jer. Orang dari pangkal dunia boleh bertemu dengan orang di hujung dunia. Semua tu ketentuan Allah. Jadi takde yang pelik sangat la kan.

So, kalau nak baca lagi 11 orang terkenal dia dunia yang ada kaitan dengan orang Malaysia boleh baca kat SINI

7 comments:

  1. salasilah keluarga obama ni sememangnya agak kompleks sedikit.... sebab banyak campur sana, campur sini...

    ReplyDelete
  2. kalau sis tak share akk pun xtahu...bangga la sekejap rakyat malaysia..

    ReplyDelete
  3. waaa baru tau ^_^

    * cik g singgah =)

    ReplyDelete
  4. Wah, Sabah Bah rupanya. .okay la tu

    ReplyDelete
  5. Yang kat Indonesia tu tahulah tapi bab adik ipar asal dari Sabah, tak pulak tau. Tapikan Obama tak penting pun dalam hidup akak, so takdalah akak nak ambil tahu sangat pasal salasilah keluarganya. Setakat dikenali sebagai US President jer cukup sudah *_*

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!