4 PERKARA YANG BUAT LELAKI JADI STRESS MENJELANG RAYA

11.7.15 Suria Lekatlekit 1 Comments

dalam seronok seronok nak raya ni jangan ingat takde langsung benda yang akan buat kita stress. Stress tu kadang2 datang dari keterujaan kita sendiri dalam nak sambut raya. Kita yang sebenarnya menempah stress tanpa di paksa. Tapi bagi kaum lelaki pulak mungkin stress tu datang dari kaum wanita yang di sayangi...


Rasanya 4 perkara yang mendatang stress ni kebanyakkan lelaki jer rasa perempuan jarang rasa stress bab ni. Disebabkan perkara perkara ni kaum lelaki terpaksa pecah tabung. Tu namanya pengorbanan ye dak?? Mesti kaum lelaki setuju 4 perkara ni buat depa jadi stress bila menjelang raya. Depa sanggup hadap jem 4 5 jam nak balik kampung tapi rasanya lebih pening kepala bila kena hadap 4 perkara ni.

Nak tau apa 4 perkara yang menyebabkan lelaki jadi stress menjelang raya meh baca kat sini >> 4 Situasi Stress Yang Mungkin Anda Terpaksa Lalui Raya Ini. Boleh Handle Tak? <<

Kaum wanita pun elok baca jugak mana tau boleh bertolak ansur pasal 4 perkara ni agar kaum lelaki tak stress sangat bila menjelang raya. Raya kita nak sama2 happy meraikan.. Tak best pulak kalau lelaki dalam hidup kita jadi stress sebab nak sambut raya. Kang nak makan ketupat pun hilang selera.

Moral of the story.. Stress ni akan datang bila kita mendesak @ di desak untuk buat sesuatu di luar kemampuan. Meriah tu dari cara kita menyambut & meraikan.

1 comment:

  1. Raya patut happy-happy.. jangan stress2... si isteri jgn desak suami... begitu juga sebaliknya...

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!