MESTI BACA UNTUK YANG RASA TAK NAK SAMBUT RAYA TAHUN NI

6/27/2016 03:51:00 PM suria lekatlekit 0 Comments

MESTI BACA UNTUK YANG RASA TAK NAK SAMBUT RAYA TAHUN NI. Ada jugak spesis orang islam yang tak suka sambut raya. Bagi dia raya ke tak raya sama jer.. Jadi bila hari raya kebetulan cuti panjang dia pilih untuk merayap ke negara orang. Feel untuk beraya dalam diri dia kira dah tinggal 10%. Yang 10% tu cuma mungkin feel untuk ucap selamat hari raya jer.. Nak meraikan memang tak ada dalam agenda dia.


Banyak sebab kenapa ada orang rasa hari raya dah tak ada makna buat dia. Mungkin dia dah tak ada keluarga atau saudara mara yang rapat untuk sama sama meraikan. Atau ada jugak spesis yang rasa nak hidup gaya western. Dia tak tau orang barat pun celebrate perayaan depa macam chrismas bagi yang beragama kristian. Dia pulak terlebih mat saleh dari orang barat sampai tak mau beraya langsung.

Sebab wujudnya spesis yang dah tak nak sambut apa2 perayaan dalam hidup dia.. maka benda ni memang depa sangat suka kalau dekat2 nak raya orang bagi. Macam orang mengantuk di sorong bantal kekdahnya. Yelah.. time cuti raya depa pergi holiday maka kalau dapat offer macam ni >> 50% diskaun Hotel Sale Di Indonesia. Biar Betul << Awat la depa ni buat sale macam ni time2 dekat nak raya. Aku ni masih tipikal orang melayu Islam yang meraikan hari raya. Hari raya takde makna nak pergi holiday oversea. Hari raya masa untuk balik kampung.

Tapi tu la.. mungkin yang bukan Islam kat Malaysia ni yang rasa nak guna kesempatan ni pergi holiday boleh la rebut peluang tu. Kat Malaysia ni ada berbagai kaum & agama tapi bila cuti perayaan memang semua akan bercuti. Jadi yang tak raya, inilah masa anda pergi bercuti.

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com