IBU AZNIL HJ NAWAWI YANG MENINGGAL, AZWAN ALI YANG DAPAT UCAPAN TAKZIAH DARI ROSNAH MAT ARIS

27.6.16 Suria Lekatlekit 1 Comments

IBU AZNIL HJ NAWAWI YANG MENINGGAL, AZWAN ALI YANG DAPAT UCAPAN TAKZIAH DARI ROSNAH MAT ARIS. Dok scroll ig terserempak dengan post Azwan Ali. Sapa tak kenal dengan Azwan Ali yang manjang suka carut orang. Account media sosial tu kejab dia tutup kejab dia buka balik. Pernah jadi satu kontroversi di mana Azwan Ali tersilap maki peminat dia yang suggest dia makan kat Me'nate. Sebab dia tak pernah tahu kewujudan restoran steak terkenal & mahal tu dia ingat peminat carutkan dia dalam loghat pantai timur. Tapi Azwan Ali tetap Azwan Ali sampai bila bila. hehehe. Tu kisah lalu.. kisah terkini bukan kisah dia carutkan orang tapi kisah kelakar antara dia & rosnah mat aris


Hari ni kita sedia maklum Selebriti serba Boleh Dato Aznil Hj Nawawi kehilangan ibu tersayang yang meninggal dunia pada usia 90 tahun sebab sakit Tua. Di kesempatan ni sebagai peminat pak nil dari zaman pop kuiz, hip hop remaja di radio rfm dulu.. Nak ucapkan salam takziah kepada seluruh ahli keluarga paknil atas pemergian ibunda tercinta di bulan yang mulia ni. Semoga Allah menempatkan beliau di kalangan orang yang beriman.

Tapi yang lawaknya orang lain kehilangan ibu, orang lain pulak dapat ucapan takziah. Yang kau silap tu ucap tu pulak Azwan Ali.. maka mendapat la. Hahahaha... Nak tergelak pulak aku baca screenshot yang di kongsikan Azwan Ali ucapan takziah dari pelakon Rosnah Mat Aris.. Informasi salah ke hapa sampai kepada dia tak tau la. Jauh beza kot Aznil hj Nawawi & Azwan Ali. Sebab dua2 nama depan bunyi Az tu kot dia konpius kot. Mungkin jugak penat puasa.. dia jadi ting tong sekejab. hehehe


Apapun kesilapan yang tak di sengajakan. Biasa la manusia memang akan sentiasa buat silap cuma kalau dah buat silap tu kena la berani minta maaf macam budak ni. Tapi budak ni kategori terlebih berani kot, tak caya korang boleh tengok video dia kat sini >> Awas! Jika anak anda memohon maaf dengan cara yang pelik raya ni, Mungkin di sebabkan Video ni << Tapi memang lawak la kan.

Moral of the story.. bila dengar sesuatu khabar tu elok la selidik dulu. Jangan jadi macam Rosnah Mat Aris tak pepasal jadi kelakar pulak orang baca. hahahaha

1 comment:

  1. akak pon kalau tengok aznil mesti teringat kat azwan ali diva AA gituuuu...mungkin kak rosnah tak perasan kot...bebulan pose ni pepaham jelah kan...otak kekadang tak berapa nak fokus...

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!