JOM LELONG DARA DAN TERUNA

5/12/2010 04:11:00 PM suria lekatlekit 0 Comments

Dah keabisan ideakah ? Dulu ngan aksi makan apa saja .. diikut dengan nyanyian , tarian , lakonan dan banyak lagi laa.. Skang ??? Mereka kembali dengan rancangan tv realiti ..LELONG DARA DAN TERUNA .. sapa yang bida paling tinggi akan dapat .. Bodohkah ??

Aku penah baca di majalah tabloid negara kita ... Ada perempuan sanggup berkata gini ha ... " dari aku bagi free kat boyfriend aku , baik jual je...dapat gak duit ..bukan susah pun " ... huh ... pemikiran remaja remaja skang ... janji dapat duit ... haih..

Berbalik pada rancangan tu .. " Program berkenaan akan diteribitkan oleh penerbit dokumentari, John Sisely yang sebelum ini dipaksa meninggalkan Australia selepas pihak berkuasa negara itu mengancam mendakwanya berhubung projek itu.

Dia kemudian memindahkan projek berkenaan ke Nevada, Amerika Syarikat, tempat terletaknya ‘bandar dosa,’ Las Vegas.

Siseley berharap memperoleh pembeli dalam lelongan yang akan disiarkan secara langsung dari sebuah rumah pelacuran.

Sisely menghabiskan masa lebih setahun mencari peserta lelaki dan wanita yang masih dara untuk menjual diri mereka di depan kamera.

Bercakap kali pertama sejak memilih peserta, Siseley berkata dia akan membayar setiap peserta sebanyak AS$20,000 (RM65,000).

Peserta juga akan menerima 90 peratus daripada harga jualan mereka. Baki 10 peratus itu akan diserahkan kepada rumah pelacuran itu." ..


Renungan :

Menurut Abu Hurairah R.A , Rasulullah S.A.W telah bersabda :
Maksudnya : " Hari kiamat tidak akan berlaku selagi seluruh umat Islam tidak membunuh bangsa Yahudi. Keitka itu , mereka akan lari menyelamatkan diri di sebalik pokok dan batu. Namun , batu atau pokok akan berkata : Wahai Muslim ! Wahai hamba allah! Yahudi ada d i belakangku. Datang dan bunuhlah dia . Kecuali bangsa Yahudi yang berselindung di sebalik pokok Qharqad yang tidak berkata kata kerana ia adalah pohon Yahudi " - Hadis riwayat Muslim .

Firman Allah S.W.T :

Maksudnya : " Engkau ( Muhammad ) dapat melihat sendiri kebanyakkan Yahudi itu berlumba-lumba melakukan dosa , pencerobohan dan memakan harta secara batil. Betapa buruknya apa yang telah mereka lakukan " - Surah Al-Maidah :62

Artikel ini di petik dr : http://www.benashaari.com/2010/05/jom-lelong-dara-dan-teruna.html

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com