AKHIRNYA JOHAN AS'ARI NGAKU PERMAINKAN HATI PEREMPUAN

18.1.14 Suria Lekatlekit 3 Comments

Pagi2 lagi dah terserempak dengan status pelakon yang pernah menjadi kontroversi kisah cinta pakai buang dia dengan beberapa artis perempuan sebelum ni. Siapa lagi kalau bukan Johan As'ari.

Akhirnya dia mengaku dia pernah permainkan hati2 wanita yang pernah rapat dengan dia sebelum ni. Jadi sekarang bukan retis2 wanita yang pernah rapat dengan dia tu syok sendiri seperti yang pernah johan kiaskan bila bagi statement kat media menafikan percintaan dengan semua retis pompuan sebelum ni.

Mungkin dia mula rasa kesan dari perbuatan dia yang menyebabkan peminat dia mula hilang minat & respect so dia pun tampil membuat permohonan maaf secara terbuka di laman fb. Tapi bukan dengan peminat je dia kena minta maaf yang paling dia kena minta maaf pada semua wanita2 yang pernah di permainkan.

Hope benda ni jadi pengajaran dia pada dia sampai bila2 jangan anggap hati wanita senang di sentuh kemudian dengan mudah di tinggalkan.

P/s : den pun rasa nak muntah kalau tengok dia pegang watak gud gud sekarang.hahaha tak mampu menonton dengan gaya seorang profesional dah

3 comments:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!