ISTERI PELAKON DAN PENGARAH PIERRE ANDRE TERPAKSA GUGUR KANDUNGAN 13 MINGGU

1/20/2014 01:03:00 PM suria lekatlekit 4 Comments

Setiap pasangan yang berkahwin kebanyakkan mengimpikan cahaya mata.. segelintir je yang taknak anak & takut nak ada anak tapi majoriti yang lain semua nak anak sebagai penyambung keturunan. Tapi setiap perancangan manusia tu Allah dah aturkan segalanya.. kadang2.. apa yang berlaku tu bukan dari perancangan kita atau keinginan kita untuk lakukan tapi bila sampai keadaan mendesak.. terpaksa juga lakukan.


Macam tu lah yang berlaku kepada Pierre Andre dan isterinya.. Biarpun kandungan bayi mereka dah cecah 13 minggu tapi terpaksa jugak di gugurkan kerana ada masalah pada janin. Masalah apa tak pulak di ceritakan.. Biarlah mereka & Allah je tahu, kita tak payah nak buat apa2 spekulasi atau andaian kang jadi pitnah pulak. ye dak?? Kesian kan... Siapa yang tak sedih. Mula2 excited dengar dah mengandung.. bakal jadi mak bapak.. tup tup... terpaksa buang janin yang di baru sahaja hidup dalam rahim si ibu.


 Sumber Yahoo news

Takpe la.. mungkin belum rezeki mereka untuk timang cahayamata. Insya Allah.. Allah lebih tahu bila waktu yang terbaik untuk mereka bergelar ibu ayah pada si kecil bernama anak.

P/S : berderet pulak entri pasal retis lepas balik holiday ni. Banyak jugak tempat jenjalan tu.. dari KL ke sabah balik sabah duduk umah 2 hari lepas tu ke cameron highland seterusnya balik kampung kedah.Konvoi dengan adik,kakak & mak. Kalau orang lain sibuk nak mereview percutian depa.. aku lak ntah napa rasa tak berapa best nak buat review sebab aku rasa kalau tempat2 aku pergi tu aku nak review ramai dah kot mereview... so aku pilih apa yang pelik, menarik & luar biasa sikit je nak tulis macam entri pasal sinalau bakas tu. Rupanya ramai yang masih tak tahu apa tu Sinalau Bakas.

4 comments:

  1. mungkin akan membahayakan bila kandungan makin besar.. semoga tabah buat pasangan ni

    ReplyDelete
  2. rezeki masing-masingkan
    adalah hikmahnya tu

    wah seminggu berjalan sampai 3 negeri
    hebat tu! saya pun tak pernah buat gitu =)

    ReplyDelete
  3. salam mummy lala..

    hanya allah yg maha mengetahui..
    insyaallah..ade rezeki nnti

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com