BERAKHIR PENDERITAAN ADIK IRSYAD SOLEH

29.1.14 Suria Lekatlekit 7 Comments

Kalau korang kenal dengan pemilik blog Akak Nora Berkisah dah tentu korang kenal dengan Adik Irsyad Soleh yang banyak jugak cerita dia dalam blog Akak Nora ni. Soleh anak yang terpilih di uji dengan penyakit & kesakitan. Dalam usia 7 bulan kalau tak silap dah di duga dengan penyakit tumor Otak.

Segalanya perjalanan kisah adik soleh ni ada di ceritakan di blog Akak Nora Berkisah cuma sejak soleh mempunya dua adik.. makin kurang akak nora meng update kisah soleh di blog tapi banyak di kongsikan perkembangan adik soleh di FB.

Kisah anak kecik bernama Soleh ni memang menyentuh hati saya sebagai seorang Ibu. Tak terbayang anak sekecil itu terpaksa menjalani kehidupan dengan menanggung kesakitan. Di bedah berkali kali... Namun... Hari ni dalam usia 3 tahun, segala penderitaan yang soleh tanggung berakhir... Soleh kini dalam perjalanan ke syurga.

Ya Allah sesungguhnya hati & diri ni tak tak menahan airmata... Takziah kepada seluruh ahli keluarga Adik soleh & Al fatihah buat penghuni baru syurga. Berbahagialah kau di sana nak.. Sesungguhnya itulah tempat terbaik untuk mu setelah di dunia kau di uji dengan dugaan berat.


7 comments:

  1. semoga ibunya tabah dengan permergian anak tersayang

    ReplyDelete
  2. inalillahi wainailaihi rojiun
    saya pun penah baca
    banyak kali menangis
    membayangkan diri ditempat si ibu
    dia berada ditempat lebih baik tu yang pasti

    ReplyDelete
  3. akak pun ada baca tadi...takziah buat keluarga beliau...al fatihah

    ReplyDelete
  4. salam Mummy Lala..
    نَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ)


    salam takziah..
    yang pasti adik soleh tenang diyurga..semoga ibunya kuat dlm menenpuh dugaan ini..

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!