BERPARTI HALLOWEEN DENGAN HANTU MH370

3.11.14 Suria Lekatlekit 10 Comments

Tahap biadap yang tak cukup di sekolahkan dengan lempang ni. Patut letak depa ni dalam satu pesawat kemudian letupkan kat tengah2 lautan hindi. Tak beragak langsung nak berhibur pun. Manusia berhati syaitan.. Tak payah pakai kostum Halloween dah.. Memang tak nampak manusia spesis macam ni.


Ia bukan pasal agama atau bangsa tapi soal sentiviti & kemanusiaan. Seluruh dunia terasa sedih dengan kehilangan MH370 yang sampai sekarang masih misteri. Hidup mati takde sapa mampu sahkan.. Tapi biasa la tak semua manusia itu manusia. Ada manusia tapi berhati syaitan. Contohnya macam makhluk2 yang tak di kenalpasti dari spesis apa.. Rupa memang nampak manusia.. tak perangai tak berapa manusia

 Sumber asal HarianBlogger

Sumber asal Mynewshub

Dalam pesawat MH370 ada pelbagai kaum,bangsa & agama jugak negara.. Sepatutnya semua kena hormati. Jangan kat Malaysia ada yang teringin nak jadi viral pi tiru pulak. Cukup la dengan kebodohan yang ada segelintir rakyat Malaysia.. Jangan di tambah lagi bodoh yang buat orang rasa nak humban je dalam lautan hindi.

P/S : Doakan Allah membuka jalan untuk temui kebenaran tentang kehilangan MH370..

10 comments:

  1. Giler lah deme ni mummy..
    Hantu btoi pn x der perangai mcm deme ni..
    Bt malu kaum2 hantu sedonia je..

    ReplyDelete
  2. Ginila rupa manusia akhir zaman..
    Nauzubillah

    ReplyDelete
  3. sentap dader aku.... :(
    walaupun takde ahli keluarga aku dalam tu... tapi tetap terasa... ini memang layak lah dipanggil syaiton...

    ReplyDelete
  4. Orang tak berakal memang semua pun nak dijadikan bahan. Kesian alahai kalau dah besar panjang macam ni tapi tak pandai-pandai lagi guna akal.

    ReplyDelete
  5. Kat Malaysia pun dah ramai orang nak sambut Halloween. Entah apa yg best sgt x tahu la. Suka sgt puja2 syaitan ni.

    ReplyDelete
  6. nak sangat rasa jadi hantu ek..takde aktiviti lain ke hapa diorang ni..ish,,emosi sungguh

    ReplyDelete
  7. Dah tak ada benda lain ke derang ni nak buat ...

    ReplyDelete
  8. benda camni kadang bukan disebabkan agama yang dianuti
    lebih kepada sifat manusia itu sendiri yang kurangnya nilai-nilai murni
    perbuatan seperti ni pada saya terlalu biadap
    shame on you for doing this!

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!