EZAD LAZIM @ EXIST TERANIAYA??

11/21/2014 09:13:00 PM suria lekatlekit 5 Comments

Semua orang tau semalam kecoh pasal ezad lazim @ ezad exist yang di tahan sebab dadah.. Tadi ternampak sekeping gambar yang di share kakak kepada ezad yang depa sekeluarga nampak ceria makan tengahari bersama hari ni.

Aku pun sibuk2 jugak baca komen2 yang ada nak tau apa sebenarnya yang berlaku. Dari komen2 yang aku baca kes ezad kena tahan tu.. maybe sebab kawan. Samada kena khianat dengan kawan atau dia bersama orang yang bawak syabu tu tak sure yang mana betul tapi dari komen aku baca tu.. Gitulah katanya sebab kawan. Sebab ikut kawan ka hapa, serius aku pun tak tahu..

 Sumber gambar Eta Lazim

Kalau betul bukan salah ezad.. Kesian kan? 1 Malaysia kecoh.. ada yang kaitkan dia kurus sebab ambil dadah la.. Bukan setakat spekulasi.. segala kutuk maki orang ucapkan kat dia padahal baru di tahan tak terbukti apa2 pun lagi. Bila dah di aibkan macam tu.. Bukan senang nak membetulkan keadaan.. Kadang2 terpaksa biarkan je sehingga benda tu di lupai.

Apapun semoga Ezad & seluruh ahli keluarga terutama isteri.. kuat hadapi ujian ni. Bukan mudah nak hadapi perkara macam ni nak2 lagi artis ni.. Kemana jer orang kenal. Tapi kalau kita berada di tempat yang benar, Insya Allah kebenaran takkan pernah berubah & Allah bersama orang2 yang benar.

P/S : berderet entri pasal retis lepas ni kembali ke pangkal jalan. Kembali mengupas ngopek ngongek isu2 semasa pulak.. ekekekeke.. 

5 comments:

  1. kalau teraniaya, memang kesian sangat... sebab ramai orang herdik dia sebab Mamat pun ada kes yang sama kan.... donia retisss kak... orang2 kita ni laaa paling kreatif cipta fitnah.. (in case kalau betul ezad teraniaya)...

    ReplyDelete
  2. Kesiannya...harap2 dia x buat la benda tu kan...kadang2 teraniaya ni...

    ReplyDelete
  3. kesian kat anak dan bini.
    itulah nak buat apa-apa sekali pun pikir baik dan buruk.
    gitulah jugak nak cari kawan pun, jangan la cari yang boleh menjahanamkan kita

    ReplyDelete
  4. kalau teraniaya??? camna plak urine boleh sangkut KALAU lah betul TERANIAYA... musykil gak sikit

    ReplyDelete
  5. Manusiakan memang begitu. Belum jatuh hukum dan dihukum siap-siap. Kenalah tahan telinga kalau jadi orang yang dikenali kat Malaysia nih.

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com