49 GAMBAR INI MEMBONGKARKAN APA YANG ADA DI MALAYSIA

23.10.15 Suria Lekatlekit 0 Comments

49 GAMBAR INI MEMBONGKARKAN APA YANG ADA DI MALAYSIA. Sekarang ni nak tengok benda menarik ke,pelik ke, kejadian aneh ke,kejadian seram,kejadian ngeri atau apa2 jer semua boleh tengok kat Malaysia. Pendek kata dari sebaik baik perkara sehingga seburuk buruk perkara semua dah ada kat Malaysia. Tinggal lagi kat Malaysia masih aman dari peperangan tapi walau tak berperang sekalipun Malaysia dah jadi tempat yang tidak menjanjikan selamat sangat walau kita masih boleh lakukan rutin harian macam biasa cuma kena sentiasa berjaga jaga.


Bila dah semua benda ada kat Malaysia jadi tak perlu kita nak jelajah sangat ke negara luar ye dak? Nak tengok yang cantik, yang pelik, yang unik, yang ngeri, yang kejam, yang lucah.. semua ada. Jadi tak pelik la kalau tengok gambar ni walau macam tak percaya ianya di ambil kat Malaysia tapi percayalah ianya memang di Malaysia. Nak tahu gambar apa. Meh tengok kat sini >> 49 Gambar Ini Membongkar Apa Yang Ada Di Malaysia <<

Jadi pada rakyat Malaysia sekalian.. kenapa perlu lagi ke luar negara, kan? Nak2 lagi nilai ringit jatuh, kos sara hidup semakin tinggi ada baiknya budget untuk keluar negara tu di manafaatkan dalam negara. Tapi kalau dah memang kaya sangat tu tak boleh buat apa la kan. Duit dia.. dia nak labur ke luar negara ke.. dia nak bantu rakyat susah di luar negara ke.. tu hak dia kan? Kita yang dok tengah2 nak kata miskin tegar pun tak sangat.. nak kata kaya pun takde ciri2 orang kaya ni..  Duduk je dalam Malaysia. Malaysia pun kadang2 ala2 negara Mat saleh dah.. setakat nak tengok orang berbikini kat pantai, bersepah ada.

Moral of the story.. walau macam mana pun Malaysia saya tetap sayang Malaysia & selesa berada di tanah air sendiri. Moga Allah lindungi Malaysia dari sebarang malapetaka.

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!