TERKINI.. PESAWAT PENUMPANG TERHEMPAS DI SINAI,MESIR

31.10.15 Suria Lekatlekit 2 Comments

TERKINI.. PESAWAT PENUMPANG TERHEMPAS DI SINAI,MESIR. Bila baca berita berita pasal pesawat terhempas ni macam tersentap jantung. Yelah kesan trauma pesawat MAS MH370 yang masih hilang & pesawat MH17 yang di tembak jatuh buat tengok kapal terbang pun dah risau. Walaupun yang terhempas tidak melibatkan rakyat malaysia tapi tetap melibatkan nyawa manusia.


Terkini terbaca tentang pesawat penumpang milik Rusia dalam penerbangan dari Sharm El-Sheikh, Mesir ke St Petersburg dilaporkan terhempas selepas terputus hubungan dengan menara kawalan selepas 23 minit selepas berlepas dari takling el-Sheikh.


Apalah nasib 224 orang yang berada dalam pesawat tu masih tidak di ketahui.. namun kita doakan yang terbaik saja. Semoga Allah permudahkan segalanya buat mereka yang terlibat tak kira mangsa kemalangan atau anggota penyelamat.

Macam2 malapetaka berlaku sekarang ni. Mungkin ia peringatan dari Allah yang jarak kita dengan kematian semakin dekat.

2 comments:

  1. Bertabahlah pada semua keluarga mangsa

    ReplyDelete
  2. Selalu sangat kapal terbang terhempas sekarang ini. Nak fly ke mana-mana pun fikir banyak kali.

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!