SERIUS! HANYA LELAKI SAJA BOLEH TAHAN HIDUP DENGAN BAU NI

15.2.16 Suria Lekatlekit 1 Comments

SERIUS! HANYA LELAKI  SAJA BOLEH TAHAN HIDUP DENGAN BAU NI. Cakap pasal lelaki ni.. Lelaki ni kadang2 hidup terlampau simple & asal boleh je. Busuk ke wangi ke dia tak kisah. Walau bau macam tandas awam pun dia masih rasa ok.. Asalkan dia ada tempat nak tidur, mandi & makan secara privacy. Tapi bukan semua lelaki la.. Segelintir sahaja.

 

Di sebabkan majoriti kaum lelaki ni hidup depa terlampau simple & tak kisah sangat.. Maka kadang2 di luar kotak pemikiran kita macam mana depa boleh hadap perkara yang bagi kita nak tahan satu jam pun boleh sempuT apatah lagi nak hadap benda tu bertahun tahun. Yang namanya lelaki ni depa memang tak suka nak merumitkan keadaan atau banyak perkara yang depa anggap benda tu.. benda remeh tak perlu nak jadikan isu atau masalah besar.

 Sebab tu la Allah ciptakan manusia hidup berpasangan agar kehidupan seseorang manusia bernama lelaki ni lebih terurus. Bayangkan manusia dalam dunia ni memang tak di ciptakan nafsu untuk mengasihi/mencintai./minat pada manusia lain.. Gamaknya.. lelaki terus hidup dengan cara lelaki & perempuan dengan cara perempuan.

Allah maha bijaksana.. Sebab tu dia ciptakan lelaki & wanita dengan kekurangan & kelebihan masing masing agar bila mereka bersatu bawah satu bumbung mereka boleh saling melengkapi kekurangan & kelebihan masing masing. Sebab lelaki ni ada perangai yang hurmm.. macam mana nak cakap sebab bukan semua lelaki macam tu tapi masih ramai lelaki yang macam ni >> Perempuan Takkan Faham Kenapa Lelaki Boleh Tahan Hidup Dengan Bau Benda Benda ni. Muntah hijau beb! <<

Jadi para lelaki yang masih hidup macam tu bawak2 la berubah. Takut deria bau hilang hilang nikmat hidup pulak. Yelah.. terlampau lama dok sedut bau macam tu, lama2 deria hidung pun dah tak sensitif.

1 comment:

  1. Ada baca kisah ni tapi betullah, adakalanya bau tu dah sebau dengan kita. Pada kita okey tapi pada orang lain, nak tahan seminit pun tak sanggup. Lelaki ni kalau hidup sorang memang semua pun main sambil lewa aje tapi tak semualahkan.

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!