BAPA BEKAS PERMAISURI HALANG HUBUNGAN PUNCA UNCLE SEEKERS SERBARKAN GAMBAR MESRA

11/17/2010 02:41:00 AM suria lekatlekit 4 Comments

memalam kelam buta tuli baru ingat hari ni tak baca paper lagi.. Baru la nak jenguk apa ada berita sensasi untuk di tempek buat penyeri blog ni. Ewah.. ala2 bermadah berkelah lak.

Hot! Hot ! Hot!... Tersebarnya gambar mesra Bekas Permaisuri dengan si pemburu hantu di katakan sengaja di sebarkan oleh Tuan punya blog sendiri iatu uncle seekers demi mempercepatkan perkahwinan antara lelaki yang di sukai Bekas permaisuri & Bekas permaisuri yang di katakan di halang oleh bapak Bekas Permaisuri itu.

Tak ke haru biru!! Statement yang di keluarkan Uncle Seekers ni tak ke mengundang kebencian Ayah kepada Bekas Permaisuri tu seolah - olah mencabar. Tak sepatutnya Uncle Seekers mengambil jalan mudah dengan menyebarkan gambar2 mesra yang di katakan dari camera peribadi Bekas permaisuri tu sendiri. Pelik tapi benar.. Sepatutnya orang yang dewasa camtu berfikiran lebih matang & jauh untuk mencari penyelesaian bukan dengan cara membuka aib sendiri & orang lain. Mungkin sebab ketidakmatangan & kurang hormat pada kedua ibu bapa Bekas Permaisuri tu kot lelaki yang tidak di nyatakan sapa (maybe dia sendiri kot) dia di reject. Tindakkan dia memalukan keluarga pihak perempuan bukan satu penyelesaian yang baik. Apapun aku hanya memetik artikel dari Sinar harian ( clik untuk baca : Gambar bekas Permaisuri Agong tersebar di blog ).

Aku sekeras kerasnya tidak bersetuju dengan cara Uncle Seekers ni. Pastinya banyak hati yang marah dengan tindakkan beliau. Kalau nak anak, kena amik hati mak bapak bukan sakitkan hati mak bapak. Aduhai.. Apapun, setiap masalah ada penyelesaian.. Minta pada Tuhan bukan dengan nafsu syaitan. Insyaallah Tuhan akan memberi jawapan yang terbaik berbanding syaitan memberi jawapan yang terbalik. Tu la banyak berkawan dengan hantu.. Maka jadi la camtu. Sekadar memberi pandangan peribadi yer uncle.. So, jangan terasa. Itulah harga seorang yang dikenali. Setiap langkah & bicara menjadi berharga untuk paparan blogger seperti kami.

P/s : walau tak di nyatakan siapa lelaki yang menjadi pilihan bekas permaisuri namun kita seakan boleh meneka, kan?? Kalau orang lain kenapa gambar mesra dorang lak di sebarkan?? Kenapa tidak dengan lelaki itu?? Ada otak pakai.. 

4 comments:

  1. A'ah, btul2, sya stuju dgn pndapat anda tu, x ptut wat cmtu tw..

    ReplyDelete
  2. aku pun tak sokong
    ades
    sengaja buat kontroversi
    maklumlah
    da tenggelam so nk publisiti murahan

    ReplyDelete
  3. so, dia mesti suka kita tulis pasal dia. itu yg dia nak.. gambar dia & bekas permaisuri di sebar.. ayuh kita sebarkan

    ReplyDelete
  4. uncle tu memang nak memalukan permaisuri dan fmily pmaisuri tu..

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com