MAKAN TAIK DALAM MANGKUK TANDAS

11/04/2010 11:00:00 PM suria lekatlekit 0 Comments

Seperti blogger lain aku pun jenis suka jenjalan cari isu kat blog orang lain.. Tak cari cerita ceriti best.. sekadar membaca coretan blogger2.. Ada kala aku komen sekiranya aku berminat untuk komen, kadang - kadang aku just baca pastu blah. (paling - paling aku tinggalkan jejak jari aku kat situ.. kalau aku tak lupa la). Teruja dengan satu entry kat satu blog ni.. Wah apakah aku baru kuar dari belantara atau memang konsep camni baru je di wujudkan.. alkisahnya..

Aku terbaca satu entry mamat ni.. dia gi makan - makan kat satu restaurant yang berkonsepkan toilet. Agak pelik tapi menarik. Dari kerusi meja, makanan.. bekas makanan semua berkonsepkan toilet Uolls. Menurut blogger tu ada sejenis makanan yang betul2 macam taik. Gluppp!!! Berselerakah untuk menjamah?? Kelihatan lazat kah hidangan camtu?? Mampukah anda menelan?? Terbayang pun aku rasa macam nak muntah.. agaknya bau dia macam taik jugak tak??

Aku pun try la search.. Wah rupanya dah banyak tempat di buka restaurant yang berkonsepkan toilet ni. Bukan hanya satu tempat. Ada di bukit bintang, penang... sungei wang.. dan banyak lagi .korang yang tak pernah tengok apakata meh aku kongsikan pic2 yang sempat aku culik hasil dari search aku.



Tandas kat tempat syaitan kenapa la guna konsep restaurant camni yer.. Tak pasti la halal ke tak?? Apapun manusia ni memang pelik.. di ciptakan tandas untuk pembuangan sisa makanan tapi di jadikan tempat untuk makan lak. Maybe kelainan ini mampu menarik minat pelanggan untuk datang. Kelakar kan??

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com