KAD KAHWIN READY MADE SAFIRA MURAH & TAK PERLU BAYAR KOS DESIGN

4/19/2016 11:30:00 PM suria lekatlekit 3 Comments

KAD KAHWIN READY MADE SAFIRA MURAH & TAK PERLU BAYAR KOS DESIGN. Antara perkara yang termasuk dalam senarai keperluan nak adakan majlis perkahwinan ni adalah kad jemputan. Zaman sekarang mana ada sangat orang tak buat kad jemputan kahwin ni melainkan aku jer dulu bukan tak buat tapi planning bertukar saat akhir bila sesuatu yang berlaku tanpa di rancang. Tu sebab perkara yang tak dapat di elakkan berlaku padahal memang sebenarnya ada kad jemputan cuma tak sempat nak cetak je. Dah siap design pun.


Tapi bukan semua orang macam aku.. Ada orang yang memang nak sempurna segalanya. Dari sekecil kecil perkara sampai la sebesar besar benda. Nak2 lagi katanya kawen hanya sekali walau tak confirm pun dia akan kahwin sekali je dalam hidup dia. Hehehe.. Antara yang mesti & wajib ada kad jemputan perkahwinan ni. Kalau tak ada katanya tak lengkap. Lagipun dengan adanya kad jemputan kahwin ni memudahkan tetamu untuk datang bertandang & ingat tarikh majlis anda nanti. Almaklum la orang buat jemputan kahwin ni bukan seminggu sebelum majlis berlangsung. Paling lambat pun sebulan sebelum majlis. Manusia ni bukan semua boleh ingat dalam otak.. Kadang2 kena ada reminder jugak. Salah satu nak remind jemputan untuk hadir ke majlis perkahwinan anda melalui kad yang di edarkan la. Selain tu kelebihan kad kahwin ni sebab ada maps. Senang la orang nak cari tempat majlis tu di buat nanti, kan?

kad jemputan kahwin ni boleh jadi penting. Sebabnya.. Walaupun dah moden boleh jemput melalui FB jer tetap tetamu yang di undang akan lebih rasa di hargai & di alu alukan kedatangan mereka bila kita hantar kad jemputan ni. Serius benda ni pernah jadi isu tau di mana jemputan hanya di buat melalui FB & saudara mara yang terima jemputan tu rasa macam acuh tak acuh je orang yang menjemput jadi mereka boikot tak nak hadiri majlis perkahwinan tu. Kalau tak dapat nak jemput sampai depan pintu rumah at least dengan kiriman kad pun dah cukup, kan? Apa barang jemput kat FB.. Macam tak ikhlas je kata orang. Lagipun sekarang ni walau jemput melalui FB pun akan di sertakan dengan kiriman kad juga pada para jemputan. Maka dengan itu kad kahwin ni pun boleh jadi satu keperluan jugak bagi mereka yang nak adakan majlis kahwin kecuali boleh menjemput semua tetamu dari rumah ke rumah je.hehehe

Mana2 bakal mempelai tu tengah dok survey & cari tempat nak tempah kad jemputan perkahwinan aku nak rekemen dengan korang satu tempat yang korang boleh tempah secara online kalau busy sangat sampai tak sempat nak walk in kat mana2 kedai cetak kad kahwin ni. Almaklum la zaman hujung jari.. semua nak mudah je kan. Manusia sekarang memang sibuk cari harta, kalau boleh makan pun depa nak skip apatah lagi setakat nak cari kedai yang buat service cetak kad kahwin ni. So, bagi memudahkan anda.. Meh tengok kat sini.

Safira printing Service menyediakan kad jemputan perkahwinan yang ready made. Maksudnya tak payah pening pening kepala nak fikir design kad tu macam mana.. Korang boleh pilih je design yang sedia ada. Design dia pun tak kurang cantik & terkini. Menepati citarasa bakal pengantin masakini. Bukan sahaja memudahkan bakal pengantin malah menjimatkan kos. Sebab Kad Kahwin Safira ni tidak mengenakan sebarang caj atau kos design. Yang cuma perlu bayar kos pencetakkan (printing) & kos penghantaran sahaja. So kat situ dah boleh jimat masa,tenaga & kos jugak.

kat bawah antara contoh kad jemputan kahwin yang terdapat di Safira Ready made Kad Kahwin







Untuk views yang lebih jelas clik pada gambar


Nak tengok lebih banyak design2 terkini kad kahwin safira & harga setiap jenis & design kad ni korang boleh tengok kat sini >> Kad Kahwin Safira Ready Made << Juga terdapat service lain yang mungkin anda perlukan. Jadi boleh check it out kat link yang di beri.


Nak buat tempahan pun senang. Secara online sahaja. Caranya :

1) Sila klik link berikut dan isi borang yang terdapat disitu. Mereka akan proses quotation/sebut harga untuk panduan bayaran setelah anda submit form tersebut
--> http://bit.ly/1clqYaT

atau

2) Sila nyatakan butiran tempahan berikut ke emel (safiraprintingservices@gmail.com) :
- kod kah kahwin :
- kuantiti :
- material :
- warna envelope : (abaikan jika tidak berkaitan)
Setelah mendapat semua maklumat berikut, kami akan proses quotation/sebut harga untuk panduan pembayaran.

Jika ada sebarang pertanyaaan boleh hubungi :
Tel : 017-636 4629
Website : www.safira.com.my

Jadi pada bakal pengantin yang sememangnya masa terhad nak prepare untuk majlis kahwin. Boleh la menggunakan khidmat Kad Kahwin ready Made Safira ni bagi memudahkan urusan menempah kad kahwin anda. 

Bila dok tengok design design kad kahwin Safira ni tetiba rasa macam nak buat majlis kahwin sekali lagi pulak. gamaknya sapa nak sponsor untuk majlis kahwin pasangan yang dah ada anak umur budak tadika? hahahaha.

3 comments:

  1. Bagus tu Suria..
    Sambil bersedekah kan..
    Boleh lah oder siapa nak kawin tu :)

    ReplyDelete
  2. bagi bakal pengantin elok sangat ni

    ReplyDelete
  3. lawa..rasa macam nak kawin lagi haha

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com