ZAMANI AKAN DI BEBASKAN ESOK DENGAN JAMINAN POLIS

23.1.15 Suria Lekatlekit 7 Comments

Alhamdulillah dengar perkhabaran ni kan? Ramai yang mendoakan yang terbaik untuk zamani.. Mungkin dengan doa2 penyokong setia zamani yang mendoakan untuk beliau.. urusan beliau di permudahkan.

SUMBER GOOGLE

Harap zamani akan menjalani pemulihan & seterusnya hidup sihat tanpa dadah. Ramai peminat zamani yang berharap zamani bebas dari dadah. Walau bukan mudah, moga sokongan dari peminat zamani menjadi kekuatan untuk zamani menjadi insan yang lebih baik selepas ni.


Yang pasti khabar ni haruslah menjadi berita paling gembira keluarga, rakan2 & peminat setia zamani termasuk aku. Rasa seronok sangat. Over kan? hahahhaa

7 comments:

  1. Aku antara peminatnya...antara rakan sebaya yang menyanyi selain Dakmi yg menyanyi nasyid....suka lagunya...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...
    syukur sangat.... semoga dia menjalani pemulihan selepas ini.... clean & semakin disayangi...

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah... Lega sangat.. 2 hari ni sedih sangat bila dengar suaraa zamani di corong radio..sokong Zamani. #prayforzamani

    ReplyDelete
  4. uh sedih tol tgk dia nyanyi masa kena gari tuh! #geram

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. Teman baru smlm tgk video tu. Allhuakbar.. Kesian sangat tengok dia yg kurus kering tu dipaksa nyanyi dlm lokap.. Tapi betul ke dipaksa atau memang permintaan dari peminat dia yg juga berpangkat polis? Apa apa pun.. Semoga Zamani dapat tinggalkan dadah dah mula hidup baru

    ReplyDelete
  6. Oh, ya ke dia akan dibebaskan? Tak mengikut sangat perkembangan ceritanya ni. Kata ada keluar Melodi semalam ya? Kalau Suria tak cover kisah Zamani ni, memanglah akak tak membacanya. Nak buka suratkhabar pun berjam baca tajuk jerk. Nak baca online, I 'm busy with blogwalking. Wakakah!

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!