POSISI WANITA DI ATAS MASA SETUBUH BAHAYA UNTUK LELAKI

1/23/2015 02:26:00 PM suria lekatlekit 9 Comments

Dok kira2 nak tulis ke tak entri ni.. Agak panas jugak entri ni tapi sebab ia bersifat ilmu jugak bukan untuk merangsang perlakuan sumbang untuk sesiapa rasanya tak salah la kot aku share. Kang dok tulis isu semasa jer orang dok cebik.. Kata aku asyik cari salah orang. So, apakata hari ni kita buka kursus perkahwinan sikit yer... kekekeke

Ramai yang tak tahu posisi wanita di atas ketika bersama dengan pasangan adalah posisi yang sangat bahaya bagi lelaki.  Menurut penyelidikan terbaru itu, kedudukan itu nyata mengakibatkan risiko zakar patah lebih dari separuh (50 peratus) semasa bersetubuh. bagi posisi 'doggy style', dimana kedua-dua kaki dan tangan menyokong badan hanya menyebabkan risiko sebanyak 29 peratus. Untuk artikel penuh korang boleh baca kat Ladylista kalau nak tahu posisi macam mana adalah yang terbaik ketika bersama pasangan.


Zaman sekarang ni macam2 position.. kadang2 rasa macam pelik2 pun ada. Nafsu manusia kadang2 sampai macam tak normal pulak. Nak dapat kepuasan tu kadang2 perilaku dah macam bukan manusia. Sebab tu la berlaku kes2 seks luar tabi'i bagai... Sebab terpengaruh dengan ajaran2 barat yang sememangnya berkarat.

Moral of the story kalau nak baca banyak info tentang kecantikan,kesihatan,fesyen atau gaya hidup terkini.. Portal Ladylista adalah salah satu pilihan terbaik untuk korang. Banyak info yang mungkin membantu korang dalam kehidupan seharian.

9 comments:

  1. Sekali imbas akak baca tajuk ' 'POLIS wanita di atas masa setubuh bahaya untuk lelaki' teruslah rasa konpius tahap gila. Rupanya teroverdose makan tengahari padanlah ngantuk sampai salah baca :)

    Suria, entri yang ini kena letak rate 18SX lah, barulah akak yang bawah umur ni tak baca. Senyum-senyum je hah membacanya. Tapi ilmu ni apa salahnya kita bacakan, tak semua orang tahu kot :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha saya pun selalu jadi camtu.. baca seimbas lalu.. lain orang tulis lain pulak di bacanya hahahaha

      Delete
  2. hahahahahahaha.....akak x tau la kenapa akak gelak...akak just nak tanya satu je...agak2 Suria bleh jawab x...hehehehe...masalahnya kan...boleh patah ke erk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha.. nak kena tanya lelaki ni. nak jawab pun x tau

      Delete
  3. Hehehe..boleh patah sebab tengah keras kot? Hehehhe..

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com