INI YANG MUNGKIN RAKYAT MALAYSIA TAK TAHU PASAL LAKSA

24.8.15 Suria Lekatlekit 2 Comments

INI YANG MUNGKIN RAKYAT MALAYSIA TAK TAHU PASAL LAKSA. kat Malaysia ni ramai penggemar laksa. Aku pun suka jugak tapi tak suka la nak makan kerap2 sangat nanti jadi jemu. Masak laksa pun boleh la.. Bukan susah sangat nak masak laksa ye dak?? Tapi bagi yang tak reti masak tetap jadi susah jugak. kalau dah rasa susah sangat nak masak laksa meh la tengok resepi laksa aku kat sini >> RESEPI LAKSA <<

Gambar Laksa Tempurung Simpang Empat Keladi,Kulim ni sekadar hiasan je

Laksa ni ada macam2 jenis.. tiap negeri tu walau menu dia nama laksa tapi tetap tak sama jenis, rasa,masakan & laksa dia. Macam laksa johor dia guna macam mee kuning tapi tetap panggil menu tu sebagai laksa jugak kan? laksa kedah & laksa penang nampak sama tapi rasa dia lain sikit.

Kadang kita ni hanya tau makan laksa je sebenarnya kita tak tahu banyak perkara tentang laksa. Jangan hanya tau makan jer.. Perlu tahu jugak banyak perkara tentang apa yang kita makan tu. Zaman sekarang bahaya jugak main makan tak selidik dulu ye dak??

hakikatnya.. Ramai orang hanya suka makan laksa tapi tak semua orang tahu pasal laksa. Yang dia tahu laksa yang dia suka makan & dia selalu makan jer. Jadi kalau korang nak tahu banyak perkara tentang laksa yang selama ni menjadi rahsia bagi orang yang tak pernah tahu, korang boleh tengok kat sini >> Adakah Rakyat Malaysia Benar Benar Tahu Tentang Laksa Yang Mereka Makan? <<

Moral of the story.. Info sekarang semua semudah 1 clik jadi tiada alasan kita tidak tahu kalau kita rajin ambil tahu. ye dak??

2 comments:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Ada bayaran di kenakan. Harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com