PENGASAS SATAY HJ SAMURI MENINGGAL DUNIA

9/02/2017 11:52:00 AM suria lekatlekit 0 Comments

PENGASAS SATAY HJ SAMURI MENINGGAL DUNIA. Innalillahhiwainnalillahhirojiun.. Salam takziah kepada seluruh ahli keluarga, saudara mara & sahabat handal kepada pengasas satay Hj samuri iatu Datuk Samuri Juraimi yang telah pun pulang kerahmatullan tengah malam semalam pada pukul 12.05 tengah malam. Di saat umat islam tengah bergembira meraikan hari raya korban.. Mereka kehilangan insan tersayang.


Jenazah Hj Samuri dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Kampung Sungai Ramal Dalam, di sini kira-kira jam 9.30 pagi tadi.

Hj Samuri merupakan Anak jati Kampung Sungai Ramal, Kajang, Selangor itu meninggal dunia pada usia 73 tahun. Arwah meninggalkan seorang balu, Datin Hajjah Jani Mohamad Amir dan lima anak iaitu Norsham, Sofian, Nur Ilyana, Shafeq dan Nurul Aqilah.

Siapa tak kenal Satay Hj Samuri terutama penduduk area lembah kelang. Satay Hj Samuri memang di kenali ramai & menjadi kegemaran ramai. Saya juga pernah merasai satay Hj Samuri ni. Allahyarham HjSamuri adalah pengasas syarikat Sate Kajang Hj Samuri & Anak-anak Enterprise Sdn Bhd sejak tahun 2000.

Syarikat yang mulanya beroperasi dengan menjual sate secara kecil-kecilan sejak tahun 1992, kini telah berkembang menjadi sebuah syarikat korporat yang boleh dikategorikan sebagai peneraju dalam bidang perniagaan sate secara komersial.

Kini Sate Kajang Hj Samuri mempunyai 20 buah rantaian cawangan yang beroperasi sekitar Kajang, Lembah Klang, Putrajaya dan beberapa cawangan di Negeri Sembilan.

Sate Kajang Hj Samuri juga merupakan pembekal sate utama kepada beberapa rangkaian hotel dan kafe terkemuka di Kuala Lumpur.

Semoga roh beliau di ampuni dosa & di tempatkan di kalangan orang orang yang beriman. Sesungguhnya bila sampai waktunya.. tidak tercepat atau terlambat walau sesaat. Sama sama kita sedekahkan Al Fatihah bagi memberi penghormatan terakhir buat Allahyarham. Al fatihah.

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com